Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup:

Vierailija
02.02.2010 |

Löytyisköhän EDES yksi etäisä, joka ei vaikeuta lapsensa/lapsiensa ja sen seurauksena (erittäin tehokkaasti ja toimivasti) exänsä elämää???

Mä alan olemaan tätä kiusantekoa kurkkua myöten täynä.Vuoden isää voi leikkiä aina silloin kun se itselle parhaiten sopii, lupaukset voi pettää, kaiken voi tulkita omalla tavallaan välittämättä muiden tarpeista/tunteista (lähinnä siis lapsien).

Palauttakaa uskoni suomalaiseen mieheen, kertokaa, että edes jossain ja joku etäisä on säästynyt k***päisyydeltä vaikka elämä erilleen olisi vienytkin... Tai onko paremmasta tulevaisuudesta edes toivoa?Erosta kohta 5v.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän