Lueskelin noita suomalaisia sisustusblogeja. Ne on kaikki ihan samanlaisia!!
Melkein kaikissa tyylina maalaisromanttisuus. Vareina enimmakseen valkoinen, hieman muita pastellivareja. Kaikissa joulukalenteri. Kaikissa arvonta aina silloin talloin. Kaikissa ne samat puput ja valkoiset lasten rautasangyt. Kaikki blogit ihan jees, muttei mitenkaan erotu joukosta.
Kommentit (8)
valkostahan sielläkin on ja maalaisromantiikkaa:DD
todellakin tuota valkoista maalaisromanttista tyylia. Ei siina sinansa mitaan vikaa ole, mutta aika persoonatonta kylla. Itse aina mietiskelen, miten miehet viihtyvat noissa miljoissa, kun ne ovat minusta niin kovin feminiinisia. Ja joskus tulee mieleen, etta aidit kylla sanelevat vahan turhankin tarkkaan kodin sisustusasiat. Valilla vaikuttaa silta, etta lastenhuoneessakin joka huonekalun ja jopa lelun taytyy miellyttaa aidin varisilmaa.
todellakin tuota valkoista maalaisromanttista tyylia. Ei siina sinansa mitaan vikaa ole, mutta aika persoonatonta kylla. Itse aina mietiskelen, miten miehet viihtyvat noissa miljoissa, kun ne ovat minusta niin kovin feminiinisia. Ja joskus tulee mieleen, etta aidit kylla sanelevat vahan turhankin tarkkaan kodin sisustusasiat. Valilla vaikuttaa silta, etta lastenhuoneessakin joka huonekalun ja jopa lelun taytyy miellyttaa aidin varisilmaa.
Just luin yhtä maalaisromanttista sisustuslehteä, jossa kerrottiin, mihin lastenhuoneessa oli piilotettu lapsen muoviset lelut, jotka äidin mielestä olivat kamalan rumia :-)
kangaspupuilla ja nukkekodilla ja aidin vakertamilla kangasvihanneksilla ja -muffinsseilla, vaikka oikeasti veri vetaisi dinosauruksien, pokemonien, bratzien ja ties minka pariin.
Ainakin legoilla, bratzeilla ja ihan kaikella mitä nyt lapset yleensä tarvitsevat. Onko siis synti pitää esillä niitä maileg, tilda yms juttuja ? Eihän se tarkoita sitä että jos lelut on siististi piilossa omissa lokeroissaan ja lapsen huone sisustettu ko höysteillä ettei lapsilla olisi leluja tai osaisi niillä leikkiä ?
Ei huoneen tarvitse olla väriä , legoa yms täynnä. Siinä samalla lapsi oppii ottamaan hyllystä, korista, kaapista ihan mistä vain ne leikittävät tavalliset lelut ja samalla osaa ne korjata pois.
Mua ainakin inhottaa noi lego yms hirvitykset lasten huoneissa -verhot dinoa ja muovia ja väriä pullollaan. Nuku siinä sitten tuon sekasotkun keskellä tuossa väriskaalassa ? et nukkuisi itsekään.
sisustusohjelmatkin toistaa itseään. Me aloitetaan talvella rintamamiestalon remontti ja yritetään oikeasti saada siihen persoonallinen ilme talon historiaa kuitenkin kunnioittaen. Ruotsiin tai Tanskaan pitäisi lähteä huonekaluostoksille.
Tässä olis vähän erilainen blogi:
www.sisustusjasepustus.blogspot.com