Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suomen bruttokansantuote asukasta kohden on vihdoin ylittänyt tason, joka vallitsi ennen finanssikriisiä vuonna 2008
15.03.2022 |
Ei ihme, että Suomi on köyhin Pohjoismaa. Lähivuosina voidaan tosin romahtaa takaisin tuon tason alle, kun maailma joutuu sodasta johtuvaan taantumaan.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Verohelvetti-kestovirka-Suomi on aina kaulaansa myöten veloissa. Kiitos maailman kallein julkinen sektori; suojatöitä ja virkoja on oltava ex-poliitikoille, puolueveljille, sukulaisille ja ystäville.
Höpö höpö
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sellainen pikku juttu, että kyllä se finanssikriisi kosketti muitakin maita kuin pelkästään Suomea. Ihan samalla tavalla on koko maailma kärsinyt talouden notkahduksesta. Onneksi nyt ollaan taas uudestaan huippulukemissa. Vuosia siinä meni, mutta talous jyllää taas.
Alue: Aihe vapaa
Verohelvetti-kestovirka-Suomi on aina kaulaansa myöten veloissa. Kiitos maailman kallein julkinen sektori; suojatöitä ja virkoja on oltava ex-poliitikoille, puolueveljille, sukulaisille ja ystäville.