Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jos keuhkokuume niin paha että joutuu useaksi viikoksi hengityskoneeseen
30.11.2009 |
niin jääkö tällaisesta pysyviä vaurioita (arpia?) keuhkoihin? Vai toipuvatko keuhkot täysin?
Kommentit (3)
Mahdollisesti siis haittaa urheiluharrastusta jatkossa?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toki jos joutuu hengityskoneeseen, niin on aina paha. Mutta ei se silti välttämättä urheiluharrastukseen vaikuta, muuten kuin siinä, että toipumisaika tuollaisen jälkeen on tosi pitkä ja kunto romahtaa.
Alue: Aihe vapaa
mitä pahempi tauti on ollut niin sitä pahemmat vauriot, mutta ei siis mitään hengenvaarallisia. Tekee kuitenkin sen, että keuhkokuume uusiutuu herkästi.