Saaren Taika kokemus
Tilasin Saaren taika siivoussaippuan 17€, kun sitä niin on kehuttu. Seuraavana päivänä oli kampanja 3 saippuaa 18€ 😂
Laitoin asiakaspalveluun kyselyä, että voinko muuttaa tilausta vai pitääkö minun oikeasti vastaanottaa paketti ja lähettää se takaisin ja tehdä uusi tilaus, niin pitää. Kampanja tietysti oli jo vastauksen saamisen aikana loppuunmyyty.
Sain lomakkeen sähköpostiin palautusta varten ja minun pitää maksaa 7,90€ postituskuluja yhdestä saippuapalautuksesta. Tämä otetaan hyvityshinnasta.
Kovasti lomaketta painottivat, kun kysyin voinko lähettää vain paketin suoraan takaisin.
Nettisivuilla lukee, että paketin sisällä pitää olla tieto tilaajasta, mitä palautetaan ja tilausnumero. Sekä aina pitää ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun.
Jäi kyllä inhottava fiilis, kun ei voi vain suoraan laittaa muka pakettia takaisin.
Tuntuu, että tuolla lomakkeen "pakollisuudella" ja korkeilla lähetyskuluilla yrittävät saada asiakkaat vain pitämään tuotteen.
Tulipahan tämäkin koettua ja nöyränä 7,90€ köyhempänä toisaalle ostoksille 😁
Kommentit (15)
Tuo on normaali verkkokauppakäytäntö. On ihan riittävästi ongelmia sen kanssa, kuka oikeasti palautti tuotteen ja kuka vain väitti palauttaneensa, siksi tuo lomake tarvitaan!
Toisaalta voitko mennä jauhelihapaketin kanssa Prismaan ja sanoa, että tänään jauheliha on tarjouksessa, palautan tämän ja ostan uuden?
Siis täh? Tosissasiko sinä luulit saavasi tuotteesta alennuksen, jota sillä ei ollut silloin kun sen tilasit?
En lue aloitusta, mutta onko tämä ap sama, joka on ennenkin kirjoittanut tästä jostain mystisestä Saaren Taiasta palstalle ja haukkunut sen? Voisi keksiä jotain muuta elämää.
Jos kerran et saanut tilattua kuitenkaan saippuaa sillä tarjoushinnalla, kun sanoit että se oli jo loppuunmyyty, niin miksi haluat palauttaa sen alkuperäisenä tilauksesi? Etkö siis halunnutkaan kokeilla tätä tuotetta, vai miksi alunperinkään sen normaalihinnalla tilasit, jos se ei sillä hinnalla sitten sinulle kelpaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin, nykyäänhän verkkokauppojen ei ole pakko tarjota maksutonta palautusta.
Mikä on suoraa seurausta siitä, että ihmisillä oli tapana esimerkiksi vaatteita tilatessa tilata hirveät määrät tuotteita vain kotiin sovitettavaksi ja palauttaa sitten puolet ostoksistaan. Varsinkin pienemmät verkkokaupat ottavat vain taloudellisesti selkäänsä ilmaisista palautuksista tällaisten shoppailijoiden takia, joilla ei ole aikomustakaan pitää läheskään kaikkia tilaamiaan tuotteita. Kun ei se palauttaminen ilmaista oikeasti kuitenkaan ole. Verkkokauppahan ne palautusten postimaksut maksaa, jollei asiakkailta niitä peri.
Kun palauttaa verkkokaupan ohjeiden mukaan, niin asiakas saa kuitin palautuksestaan, ja palautus rekisteröityy.
Jos tavara matkalla häviää, asiakkaalla on esittää kuitti, että hän on sen palauttanut asianmukaisesti, eikä ole siis vastuussa sen häviämisestä tai rikkoutumisesta.
Muulla tavoin ei kannata ryhtyä palauttamaan.
Jos firma ei anna ilmaista palautusta, niin se on täysin laillista.
Ennenkuin tilaa, asiakkaan velvollisuus on tutustua toimitus -ja palautusehtoihin.
Olen itsekin tilannut joskus jotain, mitä ei kannattanut palautuskulujenntakia palauttaa. Tietysti harmittavaa, mutta kysymys oli aika pienestä summasta. Otin siis riskin kun tilasin. Joskus se kannattaa, joskus ei.
Ulkomailla teetetystä saippuoista kohtuullisen kova hinta.. Normaali marseillesaippua ajaa monien tuotteiden osalta aivan saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla teetetystä saippuoista kohtuullisen kova hinta.. Normaali marseillesaippua ajaa monien tuotteiden osalta aivan saman asian.
Onko nuo tuotteet ulkomailla tehtyjä vai?
Juu kaikki on tehty nykyään ulkomailla.
Käykääs katsomassa saarentaikan tik tok sivuilla kun neitikuu (saaren taikan toimari ja omistajan tytär) kehuu tuotteita ja saaren taika kiittää ja kyselee mitä perheen naiset käyttää.
Miten noloa. Luulen, että kaikki kehuvat kommentit on itse kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla teetetystä saippuoista kohtuullisen kova hinta.. Normaali marseillesaippua ajaa monien tuotteiden osalta aivan saman asian.
Ei aja siivoussaippuan osalta. Tavanomaiset iholle tarkoitetut saippuat on ylirasvoitettu ihon kuivumisen estämiseksi, mutta siivoamisessa rasvaisuudesta on vain haittaa.
Nyt ostamaan laaturipsaria. Saaren taika myy alle 5€ ripsiväriään mitä jälleenmyyjät myy 16€ kpl. Taitaa jäädä jälleenmyyjillä varastoon.
Miksi tuotetta on niin hankala paluttaa jos sen on noutanut, kun sama paketti lähtee postista ihan kiltisti bumerangina takaisin jos sitä ei käy noutamassa?
Miten kukaan ei tilaa tälle huijari firmalta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotetta on niin hankala paluttaa jos sen on noutanut, kun sama paketti lähtee postista ihan kiltisti bumerangina takaisin jos sitä ei käy noutamassa?
Koska firma tietää että noutamattoman paketin on hävittänyt Posti jos joku. Noudetun paketin palauttaminen on asiakkaan sanan varassa ilman dokumentteja. Tämän joku jo selittikin.
Ap:n ongelmaa en ymmärrä yhtään. Ehkä nettishoppailu kannattaa jättää muille.
Niin, nykyäänhän verkkokauppojen ei ole pakko tarjota maksutonta palautusta.