Tokmannin kassa kysyi haluanko kuittia niin vastatessani joo, toivotti vaan kiitos näkemiin ja otti seuraavan asiakkaan
Vaikka siis sanoin haluavani kuitin. Ja kyllä, pyysin sitä heti uudestaan kun sanoin että niin halusin kuitin ja kassa oli ehtinyt lyödä jo seuraavankin tuotteita koneelle. Mutta noilla Tokmannissa on niin paljon ollut hintavirheitä että siellä varsinkin otan kuitin AINA
Kommentit (28)
😂 Vähän ollu robotti-moodi päällä myyjällä.
Otti mustekynällä nimi kirjoituksen pullopalautus liittoon kassalla yksi pullo koneeseen . Ale peitto oli keltaisia läikkiä ja rispaantunut kankaan reuna jäänyt ompelematta . Ilmeisesti kierrätys kamaa . Harjan varresta puuttui viivakoodi tarra käski asiakkaan mennä vaihtamaan vanhuksen . Toinen kassa jutteli , kaikki uskonnot varastaa juttua . ( Arabit syö kaupoissa suoraan suuhun hedelmiä ja piirakoita avaa paketteja ).
Toi Rölli peikko on helluntailainen ...YouTube
Kehitysmaa ..syö sormin kirjoitti:
Otti mustekynällä nimi kirjoituksen pullopalautus liittoon kassalla yksi pullo koneeseen . Ale peitto oli keltaisia läikkiä ja rispaantunut kankaan reuna jäänyt ompelematta . Ilmeisesti kierrätys kamaa . Harjan varresta puuttui viivakoodi tarra käski asiakkaan mennä vaihtamaan vanhuksen . Toinen kassa jutteli , kaikki uskonnot varastaa juttua . ( Arabit syö kaupoissa suoraan suuhun hedelmiä ja piirakoita avaa paketteja ).
Ja äidinkielen ainekirjoituksen arvosanasi oli 5, vai kuinka?
Kuitti pitäisi aina antaa asiakkaalle tämän sitä erikseen pyytämättä.
Joku semmonen kassa misukka tietystee joka ajatteli siinä kassalla että viilaisko kynnet tänään kerran vai jopa kahdesti.
Tokmanni on minulle aina ja iankaikkisesti Robinhood.
Kuitti pitää antaa asiakkaalle kysymättä, mutta joskus olen ajatuksissani rytännyt ja heittänyt sen vaan roskiin, koska harva asiakas ottaa kuittia. Tietenkin olen tulostanut uuden.
Vierailija kirjoitti:
Kuitti pitäisi aina antaa asiakkaalle tämän sitä erikseen pyytämättä.
Nykyään tarjotaan, muuttunut pari vuotta sitten.
Otti asiakkaan?
Hurjaa menoa Tokmannilla.
Kuitti aina,jos joutuu vaihtamaan on virhe lyönti,liika lyöti.Tai takuu!!! Ota aina.Mulla on liika lyöntejä,väärin lyöntejä,toiminattomat valot monii..meen lappujen romujen kans takaisin.Aina saanut hyvän palvelun.
Olen tokmannin kassalla nyt aloittanut ja olen käytännössä 6-7 h siinä koska alussa nakitetaan pelkästään kassalle. Siinä pitää sitten samat fraasit käyttää kuin robotti, ani harva maksaa käteisellä ja iso osa ei halua kuittia. Lähes aina tulostan sen (se ei tule automaattisesti) mutta nykyään olen alkanut kysymään, otatko kuitin. Inhimillisyyttä peliin. Meillä myydään niin paljon joulukrääsää ja jouluhullut on siellä aina niin ihmisiä mekin kassat vain ollaan.
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun kassa toimii mekaanisesti, autopilotti päällä. Näitähän sattuu. On muuten asiakkaan oma etu ottaa se kuitti ja tarkista hinnat kuitista. Sillä dokumentilla todistat, jos sinua on veloitettu väärin.
Itse asiakaana ollessai, otan aina kuitin ja käyn summat huolella läpi (varsinkin ale-hintojen kohdalla).
Auricci kirjoitti:
Kuitti aina,jos joutuu vaihtamaan on virhe lyönti,liika lyöti.Tai takuu!!! Ota aina.Mulla on liika lyöntejä,väärin lyöntejä,toiminattomat valot monii..meen lappujen romujen kans takaisin.Aina saanut hyvän palvelun.
Pisteen ja pilkun jälkeen välilyönti.
Vierailija kirjoitti:
Kuitti pitäisi aina antaa asiakkaalle tämän sitä erikseen pyytämättä.
Ei vaan kuittia pitää tarjota aina asiakkaalle. Mutta jos asiakas kieltäytyy, sitä ei voi pakottaa ottamaan silloin vastaan. Asiakas päättää haluaako kuitin ottaa vai ei.
Kun kassa kysyy "Kuittia?", vastaan aina "Ihan koko kuitin otan, kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni on minulle aina ja iankaikkisesti Robinhood.
Mulle säästöpörssi.
Se oli varmaan vahinko.