Gigantti verkkokauppa on surkea toimittaja
Tilattu mökille jääkaappi 5.8.21 ja maksettu toimitus sisään ja vanhan poisvienti. Sovittu toimitusaika 18.8.21. Yritin saada yhteyttä soittopyynnön ja verkkokaupan chatin kautta 17.8., että onko tulossa. Ei onnistunut. Otin vapaapäivän ja menimme mökille odottamaan toimitusta. EI tullut. Illalla taas kotiin ja 19.8. Tuli viesti, toimitus 3 viikon päästä. Peruutin koko tilauksen, saa nähdä, koska saan rahat takaisin. Meille kuluja 200 km ajomatka mökille, vapaapäivä töistä. Nyt uusi tilaus eri verkkokaupasta, saa nähdä miten käy… Ikinä en tilaa Gigantista mitään, enkä suosittele muillekaan. Mahdotonta saada yhteyttä, jos tulee kysyttävää tilauksesta
Kommentit (10)
180€ tilaus ja maksu 19.1.Luvattiin toimittaa 21.2.Tuli ilmoitus toimitus siirtyy toukokuuhun.
Sitten uusi ilmoitus toimitus onkin vasta kesäkuussa.Kauppaa ei voi purkaa.Asiakaspalvelusta sanottiin että tilattu tuote lähetetään ja sen voi palauttaa jos ei tahdo sitä pitää.Olisin ottanut rahat takaisin ja hakenut Powerista toisen laitteen.
Tilasin verkossa 999 läppärin, piti olla varastossa. Ei näy ei kuulu. Lopulta vaivauduin jonottamaan puoli tuntia chattiin. Aspa sanoi, että pakettini on jo aikaa sitten saapunut myymälään noudettavaksi. Mitään viestiä ei ollut minulle tullut, vaikka kaikki yhteystiedot olin antanut ja tilannut Gigantista ennenkin. Nettisivuilla profiilissa tilausseurannassa EI LUKENUT noudettavissa, vaan jotain keskeneräistä. Gigantin myymälää ei selvästi voisi vähempää kiinnostaa, jos joku paketti odottaa siellä epäilyttävän kauan. Täysin asiakkaan vastuulla kysellä perään, jonottamalla chattiin, hyvänä päivänä jos se on auki eikä suljettu ruuhkan vuoksi.
Aivan samaa mieltä! Todella surkeaa asiakaspalvelua ja kaameaa säätöä. Älä luota Giganttiin! Olen odottanut astianpesukonetta melkein kuukauden ajan. Ensin kone oli mennyt kuljetuksen aikana rikki, jonka jälkeen luvattiin järjestää uusi kuljetus. Samaa konetta ei kuitenkaan enää ollut saatavilla. Viimein löytyi vastaava astianpesukone ja kuljetus sovittiin sellaiselle päivälle, joka aikatauluuni sopi. Seuraavaksi kävi kuitenkin ilmi, että kuljetuspäivä oli merkattu väärin. Soitin jälleen kerran Gigantin asiakaspalveluun ja minulle sanottiin, että kyseessä oli virhe ja astianpesukone toimitettaisiin 28.4. kuten oli sovittu. Tänään soitin taas asiakaspalveluun ja kuulin, ettei toimitus onnistukaan tämän päivän aikana. Olen järjestänyt jo kaksi kertaat työni niin, että pystyn olemaan etänä sekä ollut Giganttiin yhteydessä uudelleen ja uudelleen. Joka kerta minut on kohdattu asiakaspalvelussa ylimielisesti ja töykeästi. Ainoa kompensaatio, jonka olen pyynnöistä huolimatta saanut, on 20 € lahjakortti Giganttiin. Olen pyytänyt myös yrityksen asiakaspalvelun esihenkilön yhteystietoja, mutta niitä ei ole annettu minulle. En aio enää koskaan ostaa mitään Gigantista enkä suosittele tämän yrityksen palvelua kellekään. Yritys on epäluotettava ja koen, että asiakaspalvelun ammattitaito ja koulutus/perehdytys on riittämätön. Asiakasta ei arvosteta eikä virheistä oteta vastuuta. Älä osta Gigantista mitään!
"Sitten uusi ilmoitus toimitus onkin vasta kesäkuussa.Kauppaa ei voi purkaa."
Puhuvat potaskaa. Jos tuote myöhästyy noin paljon ja useita kertoja niin se tilaus on oikeus perua.
Itse yritin välttää nämä toimitusvaikeudet hakemalla itse tilaukseni Gigantin myymälästä. No ei auttanut sekään. Tuotetta ei ollutkaan siellä vaan se oli ilmeisesti myyty jollekin toisella vaikka aamulla oli tullut viesti että tuote on noudettavissa.
Seuraava yritys parin viikon päähän ja onneksi silloin se heidän varastostaan löytyi kun ihan erikseen vielä tiukkasin asiakaspalvelusta että onhan se nyt varmasti siellä.
Itsekkin katselin uutta tietokonetta ja totesin, että miksi tämä on nykyään mennyt tälläiseksi, että ei saatavissa myymälässä ei varastossa. Tulee kolmen viikon päästä jos silloinkaan.
Miksi sitten mainostavat jos ei ole noudettavissa myymälästä vaan tilttavissa ja tilaus tulee kolmen viikon päästä?
Oikein mitään ei näillä ole valmiina myymälässä varastossa jonka saisi heti!
Mulle kävi samoin gigantin pesukoneen kanssa. Odotin koko päivän ja olin ottanut vapaapäivän töistä. Illalla soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin iloisesti, että koko tuotetta ei ole varastossa. Peruin kaupat.
Verkkokauppa.com on aina toiminut kuin junan vessa, sieltä tilaan jos tilattava on. Gigantilla on aina ollut toimitusten kanssa ongelmia, on ihan tunnettu siitä. Tosi monelta kuulllut.
🇺🇦🇮🇱
Myyvät Gigantissa rikkinäistä tavaraa, eivät ota vastuuta
Samoja kokemuksia. Onneksi on muitakin saman alan firmoja niin ei tarvitse tuolta tilata.