Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita, joilla on ollut d hyperemesis gravidarum?
23.08.2009 |
Eli siis runsas raskaudenaikainen oksentelua. Mulla oli niin paha, että olin melkein 3 kk sairaalassa. Lääkärit olivat ymmällään. Pahoinvointi kesti koko raskauden ajan. Lapsi oli onneksi terve, vaikka painoni laski paljon raskauden aikana (65 - 52) ja olin lopussa alipainoinen.
Nyt esikoinen on jo 7 ja uskallan jo pohtia
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Uskallan siis jo pohtia sisarusta... Mutta tuo pahoinvointikokemus oli kyllä aivan järkyttävä!
Onko täällä kohtalotovereita? Kuinka toinen raskaus on sujunut?
ap