Miksi kysytte onko verkkokauppaa?
Olen kivijalkayrittäjä
Kaikki kysyy onko verkkokauppaa ..miksi?
Jos palvelen ja kirjoitan tiedot ja hinnat ylös
tilaatteko ne sitten minulta?
Kommentit (33)
Koska he haluavat tilata verkkokaupan kautta.
Arvostan hyvää palvelua ja tilaan sinulta tuotteen mielellään 20% kalliimmalla ja postikulut päälle:)
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska he haluavat tilata verkkokaupan kautta.
En pysty kilpailemaan hinnalla
Vaatteet ovat valittu kovalla työllä ja ihmiset ihastuvat kun näkevät ne päällään
Myyn myös 4XL vaatetta ja erästä merkki kenkä brändiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
vaatteiden hinnat 39-189 eur. 189 ovat talvitakit tai talvisaappaat..näitä ei oo montaa
Yleensä rahaa näillä kysyjillä 0 eur tai haluavat käyttää rahat ruokaan ja juomaan (suomi turistit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Koska he haluavat tilata verkkokaupan kautta.
ööhh ovat just sovitelleet 2 tuntia ..eiu siinä oo järkeä
ja XXXXL koon tyttö ei niin vaan vieläkään tilaa verkkokaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)
Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?
Miksi näin tehdään
Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Äsken kävi asiakas joka etsi hyvin erityistä
Yllä asiakkaalla oli maiharit, kulahtanut hihaton musta trikoo mekko.
Ei löytynyt mieleistä
Koti kuulemma täys erikoiskenkiä..miksi ei käytä niitä????
Minä olen lihava ja haluan vaatteet HALVALLA verkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)
Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?
Miksi näin tehdään
Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.
Ymmärrän sen. Mutta miksi et veloittaisi pelkästä palvelustakin? Ainakin Stockalla aikoinaan sai pukeutumisneuvojan, joka veloitti palvelustaan, vaikka asiakas ei olisi ostanutkaan Stockalta yhtään vaatetta.
Minua on vain YKSI ihminen
Eli päivät kirjoittaisin raivolla tuotteiden kokoja ja tietoja asiakkaille
Laskisin hinnat mätsäämään HALVINTA
Illat pakkaisin ja postittaisin MINIMI katteella.
Yrittäisin kasvattaa varaston , että KAIKKI KOOT: XXS_XXXXXXXL heti varastossa.
Ilmaiset postikulut tietty ja kuukauden pelleilyaika lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)
Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?
Miksi näin tehdään
Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.
Ymmärrän sen. Mutta miksi et veloittaisi pelkästä palvelustakin? Ainakin Stockalla aikoinaan sai pukeutumisneuvojan, joka veloitti palvelustaan, vaikka asiakas ei olisi ostanutkaan Stockalta yhtään vaatetta.
Paljonko maksat palvelustani per tunti -verot tellit -lellit?
Kuinka ilmoitan että sovitus maksaa asiakkaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Veikkaisin, että tässä tapauksessa käyvät liikkeessä sovittamassa ja tilaavat netistä halvemmalla.
liiketilan vuokran ja alvin jälkeen pitäis elää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi.
Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi
Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.
Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.
Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.
Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli.
Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)
Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?
Miksi näin tehdään
Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.
Ymmärrän sen. Mutta miksi et veloittaisi pelkästä palvelustakin? Ainakin Stockalla aikoinaan sai pukeutumisneuvojan, joka veloitti palvelustaan, vaikka asiakas ei olisi ostanutkaan Stockalta yhtään vaatetta.
Äsken kävi asiakas joka etsi hyvin erityistä
Yllä asiakkaalla oli maiharit, kulahtanut hihaton musta trikoo mekko.
Ei löytynyt mieleistä
Koti kuulemma täys erikoiskenkiä..miksi ei käytä niitä????
No tottakai!