Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kysytte onko verkkokauppaa?

Vierailija
10.06.2021 |

Olen kivijalkayrittäjä
Kaikki kysyy onko verkkokauppaa ..miksi?
Jos palvelen ja kirjoitan tiedot ja hinnat ylös
tilaatteko ne sitten minulta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai!

Vierailija
2/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he haluavat tilata verkkokaupan kautta.

Vierailija
4/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan hyvää palvelua ja tilaan sinulta tuotteen mielellään 20% kalliimmalla ja postikulut päälle:)

Vierailija
5/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Vierailija
6/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he haluavat tilata verkkokaupan kautta.

En pysty kilpailemaan hinnalla

Vaatteet ovat valittu kovalla työllä ja ihmiset ihastuvat kun näkevät ne päällään

Myyn myös 4XL vaatetta ja erästä merkki kenkä brändiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Vierailija
8/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteiden hinnat 39-189 eur. 189 ovat talvitakit tai talvisaappaat..näitä ei oo montaa

Yleensä rahaa näillä kysyjillä 0 eur tai haluavat käyttää rahat ruokaan ja juomaan (suomi turistit)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Vierailija
10/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he haluavat tilata verkkokaupan kautta.

ööhh  ovat just sovitelleet 2 tuntia ..eiu siinä oo järkeä

ja XXXXL koon tyttö ei niin vaan vieläkään tilaa verkkokaupasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)

Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?

Miksi näin tehdään

Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.

Vierailija
12/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Äsken kävi asiakas joka etsi hyvin erityistä

Yllä asiakkaalla oli maiharit, kulahtanut hihaton musta trikoo mekko.

Ei löytynyt mieleistä

Koti kuulemma täys erikoiskenkiä..miksi ei käytä niitä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava ja haluan vaatteet HALVALLA verkosta.

Vierailija
14/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)

Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?

Miksi näin tehdään

Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.

Ymmärrän sen. Mutta miksi et veloittaisi pelkästä palvelustakin?  Ainakin Stockalla aikoinaan sai pukeutumisneuvojan, joka veloitti palvelustaan, vaikka asiakas ei olisi ostanutkaan Stockalta yhtään vaatetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on vain YKSI ihminen

Eli päivät kirjoittaisin raivolla tuotteiden kokoja ja tietoja asiakkaille

Laskisin hinnat mätsäämään HALVINTA

Illat pakkaisin ja postittaisin MINIMI katteella.

Yrittäisin kasvattaa varaston , että KAIKKI KOOT: XXS_XXXXXXXL heti varastossa.

Ilmaiset postikulut tietty ja kuukauden pelleilyaika lain mukaan.

Vierailija
16/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)

Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?

Miksi näin tehdään

Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.

Ymmärrän sen. Mutta miksi et veloittaisi pelkästä palvelustakin?  Ainakin Stockalla aikoinaan sai pukeutumisneuvojan, joka veloitti palvelustaan, vaikka asiakas ei olisi ostanutkaan Stockalta yhtään vaatetta. 

Paljonko maksat palvelustani per tunti -verot tellit -lellit?

Kuinka ilmoitan että sovitus maksaa asiakkaalle?

Vierailija
17/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen 10 ois sopuhinta?

Vierailija
18/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Veikkaisin, että tässä tapauksessa käyvät liikkeessä sovittamassa ja tilaavat netistä halvemmalla.

Vierailija
19/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiketilan vuokran ja alvin jälkeen pitäis elää

Vierailija
20/33 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kysyy ja missä? Joku asiakas tulee kivijalkakauppaasi kysymään, onko sulla verkkokauppaa? Jos näin, niin samantien kai ostaisi sieltä myymälästä. Mutta jos joku muualla kysyy verkkokaupasta, niin se kysyy siksi, että menisi vekkokauppaasi katsomaan, mitä sulla on myytävänä ja mihin hintaan. Ja jos löytää sieltä jotain itselleen mieluista, tekee ostoksensa verkkokaupassasi. 

Monesti ovat rahattomia ja kertovat palvelun lopuksi

Toivovat että kirjoittaisin merkit ja koot ylös tilausta varten.

Yleensä otan myös kuvia asiakkaista upeissa asuissa.

Okei, nyt ymmärsin. Käyvät liikkeessäsi sovittamassa vaatteita ja koska sulla ei ole verkkokauppaa, tilaavat mahdollisesti just ne samat jostain muusta verkkokaupasta.

Mä olen käynyt Sievin kenkäkaupassa myymälässä sovittamassa kenkiä ja sen jälkeen tilannut Sievin verkkokaupasta. Ihan siksi, että myymälässä ei ollut mun koossani haluamaani väriä, mutta verkkokaupassa oli. 

Ymmärrätkö sitä että en pysty kilpailemaan hinnoilla (20% enemmän)

Ymmärrätkö että palvelu kestää välillä jopa 2 tuntia?

Miksi näin tehdään

Melkein suututaan kun en anna kuvata tuotetietoja.

Ymmärrän sen. Mutta miksi et veloittaisi pelkästä palvelustakin?  Ainakin Stockalla aikoinaan sai pukeutumisneuvojan, joka veloitti palvelustaan, vaikka asiakas ei olisi ostanutkaan Stockalta yhtään vaatetta. 

Äsken kävi asiakas joka etsi hyvin erityistä

Yllä asiakkaalla oli maiharit, kulahtanut hihaton musta trikoo mekko.

Ei löytynyt mieleistä

Koti kuulemma täys erikoiskenkiä..miksi ei käytä niitä????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän