Kyllästynyt lastenhoitoon ja kotiäidin elämän tylsyyteen
Mitä kautta löytäisin helpoiten luotettavan, kiihkeän, vaitiolotaitoisen salaisen rakastajan?
Haluan vaihtelua elämääni, jotain mitä odottaa arjen tylsyyden keskellä. Samanikäistä tai vähän nuorempaa, itse olen vähän alle 40
Kotona hoitovapaalla lasten kanssa päivät pitkät ja elämä on tylsää ja ankeaa. Naapuruston miehille en uskalla mennä ehdottelemaan
Kommentit (9)
Laita lapset päiväkotiin ja mene töihin, niin ei ole elämä enää yksitoikkoista.
Naapuriapua saa nopeasti tarvittaessa, hyvin toimii ainakin täälä maaseudulla.
Muuten sama tilanne kuin ap:lla mutta ei tarvitse puutteessa olla.
Suosittelen töihin hankkiutumista.
Täällä konttorillahan ne seksikkäät könsikkäät lymyävät vain odottamassa päiväkahviseuraa paperivarastossa.
Not.
Vierailija kirjoitti:
Täällä konttorillahan ne seksikkäät könsikkäät lymyävät vain odottamassa päiväkahviseuraa paperivarastossa.
Not.
Olen sairaanhoitaja , työkavereista suurin osa naisia
ap.
Vierailija kirjoitti:
Muuten sama tilanne kuin ap:lla mutta ei tarvitse puutteessa olla.
Maaseudulla asun ja vasta tänne muuttanut. Kaupunkiin ei silti pitkä matka. Ei mitään kiinnostavaa lähitaloissa
Vierailija kirjoitti:
Not.
Mutta jos haluttaa kunnon miestä, konttorirotat sitä ei ole, könsikkäitä vielä vähemmän, kädetkin kuin tytöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten sama tilanne kuin ap:lla mutta ei tarvitse puutteessa olla.Maaseudulla asun ja vasta tänne muuttanut. Kaupunkiin ei silti pitkä matka. Ei mitään kiinnostavaa lähitaloissa
Harmi, pika-apu ei siinä tapauksessa sitten onnistu.
Mene töihin baariin