Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi mä en täyty?
06.08.2009 |
koko ajan tekee mieli jotain... äh. Ylipainoa ei vielä ole, mutta tän pohjattoman nälän täytyy kohta alkaa näkyä.
Voiko olla hormonaalista tai iästä johtuvaa, kohta 40 v mittarista, enkä muista, että näin olis ennen nälättänyt =(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aivan taatusti on hormonaalista, ne on sellaset pirulaiset, jotka piinaa naisihmistä aina vaan. Mulla kyllä näkyy syömingit, pohjaton kaivo! Luulis nyt, et olis jo ns. malja ylitsevuotavainen!