Lue keskustelun säännöt.
Tyhmä kysyy: kun mittaa lämmön suusta, onko ihan sama mihin se kärki koskee?
28.08.2009 |
Saako lillua syljessä, koskea kieleen vai pitääkö sen olla koskematta mihinkään? Miten??
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta miksi kukaan mittaa suusta? järkevämpiäkin tapoja on keksitty.
ettei se mittari ole käynyt jonkun pers...?
Mikä ettei kainalosta voi mitata, 7 minuuttia?
ja mulla esim. tulee aina tulokseksi jotain 35astetta jos mittaan kainalosta. en tiedä mikä siinä on etten saa sitä mittaria kunnolla sinne kainaloon.
nostaa käsivarsi ensin ylös.:D
Tulos on vertailukelpoinen mikäli tiedät lämpösi kuumeettomana kainalosta mitattuna.
Mä en ikinä ole saanut suusta järkeviä mittaustuloksia. Ihan mitä sattuu - kuumeisella lapsella muka 36,7.