Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Enteileekö vauvan laskeutuminen ja kiinnittyminen synnytystä?
28.04.2009 |
Ehkä jos l.a. on lähellä, mutta mulla laskeutui lähtökuoppiinsa jo hyvissä ajoin ja silti meni yli l.a.
Kommentit (4)
Huomasin eilen vauvan selvästi muuttaneen asentoa alemmas, ja liikkeet tuntuvat eritavalla. ei enää kyljistä, vaan suoraan keskeltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta oikeasti lapset syntyvät kun syntyvät, kohdunsuu voi olla vaikka monta senttiä auki useita viikkoja, ja toisaalta täysin laskeutumaton lapsi voi syntyä niin, että laskeutuu vasta ponnistusvaiheessa.
Mulla on ollut 1-2 kk ennen laskettua kaikki lapset laskeutuneita ja kiinnittyneitä. Ei ainakaan kaikilla enteile yhtään mitään :)
Alue: Aihe vapaa
36+2
esikoinen syntyi 37