Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Taitotalossa opiskelusta?
2021 opiskelemaan
19.12.2020 |
Onko kukaan opiskellut tuota kautta ammattia? Plussat ja miinukset
Kommentit (24)
onko ICT mediapuoli miten laadukasta? kiinnostaisi tietää! aikapaljon huonoa palautetta tuntuu olevan monella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harkitsen kiinteistöassistentin koulutusta. 2 kk. teoria, ja 6 kk. harjoittelu. Harjoittelupaikka pitää hankkia itse.
Mikä on opetuksen taso tällä hetkellä? Tuetaanko opiskelijaa tarpeeksi, ja saako koulutuksen jälkeen töitä? Kokemuksia?
Totta. He ovat enemmän (aikuis)kouluttajia kuin perinteisiä opettajia. Pitää itse olla kiinnostunut oppimaan.