Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YES! Saimme tänään 6-v. poikamme ensi krt elämässään menemään parturiin!

Vierailija
04.06.2008 |

Mitätön asia useimmille, mutta suuuurensuuri askel meidän pojallemme, jolla pahoja tunto- ja kuuloyliherkkyyksiä. Nyt ystävämme vei pojan parturiin, kävi jotenkin helpommin, oma DVD oli mukana, oli pohjustettu parturiin menoa jo kunnolla (samalla lailla kuin aiempinakin kertoina, jolloin ei vain vielä ollut valmis parturiin vaan sai raivokauhukohtauksen, joka ei ottanut loppuakseen...).



Täällä odottelen kotona jännittyneenä, minkälaisen hienon leikkauksen poikamme on kerrankin saanut hiuksiinsa :). Tähän asti on hiukset vain leikattu koneella lyhyemmiksi. Minä kun en todellakaan ole mikään kampaaja, vaikka olenkin hiuksia leikellyt tämän kuusi vuotta :P.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi 5 vuotias poika jolla samoja ongelmia. Tässä vaiheessa minä olen leikannut (ihan hirveä homma) saksilla, koneesta ei voi mainitakaan. Melkonen tärinä päällä kun yrittää leikata. Saas nähdä koska päästään samaan vaiheeseen kuin te..

Vierailija
2/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollutkaan ja tuskin ihan lähiaikoine meneekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneksi anoppi leikkaa hiukset...

Vierailija
4/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kotona tuo koneleikkuu kesti aiemmin aivan maksimissaan muutaman minuutin, siinä ei paljoa malleja tehty, kunhan vain sai lyhyemmäksi niin hyvä. Poika kun aivan tärisi kauhusta ja jännityksestä samalla kun hiustenleikkuukone kävi...



Lisäksi käytin saksia, siihen sai käyttää ehkä max. 5 min eli etuhiuksiin ja korvallisten puhdistamiseen. Voin kertoa, että lopputulos ei ollut kuin juuri ja juuri siedettävä aina sen max. 7 min. parturoimisen jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän