Lue keskustelun säännöt.
Pensaat heiluu ja pusikko rytisee
04.06.2008 |
kun olen mieheni kanssa vaikka lenkillä. Pakko päästä "hommiin" puskaan, näin kesällä :D Järven rannat kans kivoja...ja kalliot
Kommentit (3)
ainakaan lapset näe. Mun mies oli kerran koiran kanssa metässä ja näki siellä pariskunnan tekemässä jotain käsipeliä. Lapsilauma katteli vähän matkan päässä. Muutenkin se akka kulki joskus tissisillään ja ukolla roikku jotain housuista. Eivät tainneet olla ihan täysillä käyviä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suosittelen. Spontaania, ilman suunnittelua.
idiootit jotka jyystää pienten lasten nähden, mukamas piilossa? Ilettävää.