Asiakaspalvelijan työ Terveystalossa!
Välillä näkee avoinna noita asiakaspalvelijan paikkoja Terveystalossa. Millaistakohan tuo työ mahtaa olla käytännössä? Palkkaus?
Tässä lainaus työtehtävistä, mitä työ pitää siis sisällään (kopioin vanhasta työpaikkailmoituksesta): Asiakaspalvelijana hoidat monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä valtakunnallisessa asiakaspalvelukeskuksessa ja olet avainasemassa luomassa hyvää asiakaskokemusta ja laadukasta kuvaa Terveystalosta. Asiakaspalvelu tehdään pääosin puhelinpalveluna, tämän lisäksi palvelukanavinamme toimivat myös nykyaikaiset sähköiset kanavat, kuten chat ja sähköposti.
Onko kellään tietoa?
Kommentit (22)
Pääosin työ on ajanvaraus- yms. puheluihin vastaamista (030-6000 numeroon soitetut puhelut) ja myös aikojen soittamista asiakkaille päin, mutta taatusti paljon monipuolisempaa kuin mitä ensi kuulemalta kuulostaa. Vaativaa, koska asiakas voi soittaa mistä päin Suomea vain ja ajanvarausalue on koko Suomi.
Tsekkaa tuolta pieni videonpätkä https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana/T…
Vierailija kirjoitti:
Pääosin työ on ajanvaraus- yms. puheluihin vastaamista (030-6000 numeroon soitetut puhelut) ja myös aikojen soittamista asiakkaille päin, mutta taatusti paljon monipuolisempaa kuin mitä ensi kuulemalta kuulostaa. Vaativaa, koska asiakas voi soittaa mistä päin Suomea vain ja ajanvarausalue on koko Suomi.
Tsekkaa tuolta pieni videonpätkä https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana/T…
Pitääpä katsoa! Minkähänlainen palkkaus mahtaa olla? :)
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääosin työ on ajanvaraus- yms. puheluihin vastaamista (030-6000 numeroon soitetut puhelut) ja myös aikojen soittamista asiakkaille päin, mutta taatusti paljon monipuolisempaa kuin mitä ensi kuulemalta kuulostaa. Vaativaa, koska asiakas voi soittaa mistä päin Suomea vain ja ajanvarausalue on koko Suomi.
Tsekkaa tuolta pieni videonpätkä https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana/T…
Pitääpä katsoa! Minkähänlainen palkkaus mahtaa olla? :)
Yksityisen terveyspalvelualan tes, lähtöpalkka taitaa olla n. 2100e.
Kuinkahan kiireistä tämä työ on? Vaaditaanko kuinka paljon paineensietokykyä? Onko työntekijöille realistiset tulostavoitteet?
Minkälainen työporukka? Onko hyvä yhteishenki?
- luomassa hyvää asiakaskokemusta ja laadukasta kuvaa Terveystalosta ?
Aspana saat kaiken p*skan niskaasi, tarvitset lehmän hermot ja kuukauden kuluttua toivot, ettet olisi kuullutkaan Terveystalosta.
Tuo, mitä kirjoitit: "välillä näkee avoinna noita asiakaspalvelijan paikkoja...",
kertoo, että vaihtuvuus on suurta, kun kukaan ei jaksa kauaa aspan duunissa.
Naisvaltaisella alalla ei ole koskaan hyvää yhteishenkeä, vähintään pieniä klikkejä, jotka juoruavat, panettelevat selän takana :-(
Kokemukseni koskee kaikkia aspa-duuneja, joissa olen ollut naisvaltaisella alalla !
Työn kiireellisyys vaihtelee päivien mukaan, joskus hyvinkin kiireistä, joskus ei ollenkaan. Tulostavoitteet sanoisin olevan melko realistisia. Työpaikan yhteishenki riippuu paljon työntekijöistä.
Aloittaja kirjoitti:
Kuinkahan kiireistä tämä työ on? Vaaditaanko kuinka paljon paineensietokykyä? Onko työntekijöille realistiset tulostavoitteet?
Minkälainen työporukka? Onko hyvä yhteishenki?
Niillä taitaa olla toimipisteitä siellä, täällä ja siinä välissä, joten kuvittelisin että paikkakohtaisia eroja löytyy. Ajattele nyt vaikka hgin keskusta vs. Pihtiputaa.
Ja kuten yleensä, se on ne työkaverit ja lähimmät esimiehet jotka työpaikan mukavuuden pitkälle sanelee. Eli arpapeliä.
Jos puhelinasiakaspalvelutöitä vertaa, on Terveystalo sieltä parhaasta päästä niin työnantajan, työkavereiden kuin palkkauksenkin suhteen. Työnantaja on joustava, mutta odottaa kuitenkin, että töissä tehdään töitä - norkoilemaan sinne ei kannata hakea. Ja tämä, kuten muutkin puhelinasiakaspalvelutyöt, ovat tosiaan sitä puhelinasiakaspalvelua. Eli jos se ei sinulle sovi, en usko että kyseinen työ olisi sopiva. Yksityisen terveyspalvelualan tes on hyvä, etenkin lomat on hyvät.
Vanha ketju, mutta nostan silti. Minuakin kiinnostaisi. :)
Olisiko jollain vielä tietoa tästä työstä?
Ei ole työstä muuta tietoa mutta kun potilaana käyn Porin Terveystalossa usein, niin siellä ne aspat istuu tiskin takana välillä ihan toimettomina. Liekkö sitten kiirempää vaikka Helsingissä.
Se on myyntityötä. Myyt tarpeettomia terveyspalveluja kalliilla kuluttajille, jotta asiakkaita riittää. Tulostavoitteet ja esimies painostaa.
Asiakas: Hei! Aivastin tänään 2 kertaa, pitääkö olla huolissaan?
Aspa: Voi herranjestas, nyt vaudilla sadat verikokeet, keuhkokuvat, verensiirto, helikopterikyyti teholle.
60 000 euroa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Se on myyntityötä. Myyt tarpeettomia terveyspalveluja kalliilla kuluttajille, jotta asiakkaita riittää. Tulostavoitteet ja esimies painostaa.
Asiakas: Hei! Aivastin tänään 2 kertaa, pitääkö olla huolissaan?
Aspa: Voi herranjestas, nyt vaudilla sadat verikokeet, keuhkokuvat, verensiirto, helikopterikyyti teholle.
60 000 euroa, kiitos.
Terveystalon pitkäaikaisena asiakkaana sanon, että et tiedä työstä mitään. Palvelun pitää olla kohdallaan, koska asiakkaat ovat todella tärkeitä.
Ei tarvita montaa valitusta, kun sinut on vapautettu palveluksesta. Ellet ole ystävällinen ja ammattitaitoinen et viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myyntityötä. Myyt tarpeettomia terveyspalveluja kalliilla kuluttajille, jotta asiakkaita riittää. Tulostavoitteet ja esimies painostaa.
Asiakas: Hei! Aivastin tänään 2 kertaa, pitääkö olla huolissaan?
Aspa: Voi herranjestas, nyt vaudilla sadat verikokeet, keuhkokuvat, verensiirto, helikopterikyyti teholle.
60 000 euroa, kiitos.
Terveystalon pitkäaikaisena asiakkaana sanon, että et tiedä työstä mitään. Palvelun pitää olla kohdallaan, koska asiakkaat ovat todella tärkeitä.
Ei tarvita montaa valitusta, kun sinut on vapautettu palveluksesta. Ellet ole ystävällinen ja ammattitaitoinen et viihdy.
Viestissä ei ollut kysymys ystävällisyydestä, vaan turhien palvelujen myymisestä. Ensin tervehdyskäynti 250 euroa ja sitten tutkimuskäynti 500 euroa. Missään nimessä ei voi hoitua yhdellä käynnillä, koska $$$$$
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myyntityötä. Myyt tarpeettomia terveyspalveluja kalliilla kuluttajille, jotta asiakkaita riittää. Tulostavoitteet ja esimies painostaa.
Asiakas: Hei! Aivastin tänään 2 kertaa, pitääkö olla huolissaan?
Aspa: Voi herranjestas, nyt vaudilla sadat verikokeet, keuhkokuvat, verensiirto, helikopterikyyti teholle.
60 000 euroa, kiitos.
Terveystalon pitkäaikaisena asiakkaana sanon, että et tiedä työstä mitään. Palvelun pitää olla kohdallaan, koska asiakkaat ovat todella tärkeitä.
Ei tarvita montaa valitusta, kun sinut on vapautettu palveluksesta. Ellet ole ystävällinen ja ammattitaitoinen et viihdy.Viestissä ei ollut kysymys ystävällisyydestä, vaan turhien palvelujen myymisestä. Ensin tervehdyskäynti 250 euroa ja sitten tutkimuskäynti 500 euroa. Missään nimessä ei voi hoitua yhdellä käynnillä, koska $$$$$
Asiakaspalvelija ei myy mitään. Itselleni tulee aina kyselyitä, kun käyn Terveystalossa tai käytän Chatpalveluita. Asiat hoituvat helposti. Edelleen et ole tuota työtä tehnyt.
Terveystalolla on yhä edelleen näitä aspapaikkoja koko ajan auki. Miksi? Eikö heille kelpaa kukaan, uudet savustetaan nopeasti ulos koeajan puitteissa tai muulla tavoin vai työ on muuten vain ihan kamalaa?
Upp!