Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä tiedän jo raskaudun...
05.06.2009 |
Ongelma on siis, että menkat ei ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen, ehkäisyä ei ole käytössä koska vauva saa tulla jos on tullakseen. Mutta mistä te jotka olette tulleet saman tien uudelleen raskaaksi olette tienneet raskautuneenne? Odotanko vaan että maha kasvaa ja liikkeet alkavat tuntua? Raskaudet kun on olleet mulla aika oireettomia alussa... Vai pitääkö alkaa testailemaan vähän väliä....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa