Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa

Harmittaa
07.10.2020 |

Tilasin 15.4. tuotteita Zibbolta. Jostain syystä sieltä olikin lähetetty 2 lähetystä, joista toisessa oli 2 samaa tuotetta, jotka olivat jo ekassa lähetyksessä, vaikka en ollut niitä tilannut. Eka lähetys tuli 4 kk päästä ja siitä puuttui 1 tuote. Sen laskutusta ei Hieno suostu muuttamaan enkä itse suostu puuttuvaa tuotetta maksamaan. Toista lähetystä, jota en siis tilannut, ei ole näkynyt. Nyt se lasku on mennyt perintään. Klarnan ja Hibun kanssa olen yrittänyt näitä selvittää. Eilen lähetin kaikille osapuolille viestin asiasta. Saada nähdä, miten tässä käy. Kaikesta tästä on jäänyt hirveä harmitus enkä suosittele Zibboa kenellekään, koska tilauksen jälkeiset prosessit eivät toimi ongelmatilanteissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla