Lue keskustelun säännöt.
COME-kokemuksia?
25.02.2009 |
kuulia kävin apteekista etsimmässä, mukaan tarttui uusi come, kun ei kuulia ollut. hintakin oli ihan mukava, onko kokemuksia toimiiko?
toivotaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla