Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ammattiryhmä dokaa enemmän: mainosihmiset vai kiinteistövälittäjät?

Vierailija
30.08.2020 |

Tunnen molempia ja on kyllä vaikea sanoa, kumpi ryhmä voittaa.
Aivan älytöntä ryyppäämästä, eikun ”juhlimista”, aina milloin milläkin hyvällä (teko)syyllä.
Kummassakin ammatissa tienaa hyvin suhteellisen helpolla ja äkkiä, paaaljon rahaa myös yhteistyökumppaneita ja kaikenlaisia hengaajia tapaamaan ja niitä juottamaan .
Muutama on jo noista dokannut itsensä huonoon kuntoon. Mutta kun vauhti on kova ja kilpailu armotonta, niin yhtään ei voi himmailla. Alkoholivaurioita odotellessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit

2/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointi.

Markkinontipuolen viikonloppu- eli "koulutusmatkoille" ostettiin järjetön määrä alkoholia. 

Myös minulle eli absolutistille, mutta herkkuja ei ostettu, vaikka pidin niistä. 

Pidin tilannetta epäreilunna, mutta alkoholisteille reiluna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini tulos on, että mainosmaailmassa tekijät ovat nuoria ja kovemmassa kunnossa juhlimaan. Juopottelua nimitetään milloin milläkin nimellä ja naamioidaan eri tunnuksien alle, mutta kännissä ollaan usein ja määrät on tulevia, kaikilla. Absot ei pärjää porukassa.

Kiinteistöväluttäjaksi päädytään myös vähän vanhemmalla iällä, jolloin kosteita vuosia on jo takana helposti vuosikymmeniä. Juominen eli juhlat ja verkostoitumisen on erittäin yleisiä ja dokausvoittoisia, mutta itse tekijät ei kestä enää ihan niin paljon. Toki turnauskestävyyttä on senkin edestä.

Kotikaupunkimme kiinteistönvälittäjien naamagalleriassa näkyy muutama todella marinoitu naama, puhelimessa ääni on kuin H-Laurilla eli römeä.

Noin sivuhuomiona sanoisin vielä että poliisit vetää järjestään vapailla tukevat kännit, mutta niiden dokaaminen on vain se kerta jossain mökillä tai autotallissa. Nämä muut mainitut kiitää kaupungin keskustan baareissa ka yökerhoissa tappiin saakka 6pöivää viikosta.

Vierailija
4/9 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sietämättömiä nousukkaita kaikki. Molemmat ammattikunnat.

Mainosihmisistä ei ole jäänyt muuta mieleen , kuin ettö heidän hinnoissa piireissä olikin rikollisen mc-jengin rikoksia tehtaileva täysjäsen!? Olipas siinä hienot piirit heillä.

Vierailija
5/9 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos ja markkinointipiireissä on niin pienet ympyrät, että enemmän juorujen täyttämää ryhmää on vaikea löytää! Kilpailu on suorastaan veristä, joten juorut ovat pahantahtoista, toisen heikkouksia etsiviä ja mielellään kampittavia.

Tutustuin erääseen tuöoaikkakiusaus-juttuun mainostoimistossa; oli aikamoista ja toimaria myöten kaikki mukana. Terveisiä vaan Turkuun, hävetkää jos osaatte.

Muutenkin koko mainosryhmä on täynnään tyhjänhölöttäjiaä, jotka kaiken lisäksi kuvittelevat olevansa jotain merkittävää yössä maailmassa. Not.

Vierailija
6/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analyysini tulos on, että mainosmaailmassa tekijät ovat nuoria ja kovemmassa kunnossa juhlimaan. Juopottelua nimitetään milloin milläkin nimellä ja naamioidaan eri tunnuksien alle, mutta kännissä ollaan usein ja määrät on tulevia, kaikilla. Absot ei pärjää porukassa.

Kiinteistöväluttäjaksi päädytään myös vähän vanhemmalla iällä, jolloin kosteita vuosia on jo takana helposti vuosikymmeniä. Juominen eli juhlat ja verkostoitumisen on erittäin yleisiä ja dokausvoittoisia, mutta itse tekijät ei kestä enää ihan niin paljon. Toki turnauskestävyyttä on senkin edestä.

Kotikaupunkimme kiinteistönvälittäjien naamagalleriassa näkyy muutama todella marinoitu naama, puhelimessa ääni on kuin H-Laurilla eli römeä.

Noin sivuhuomiona sanoisin vielä että poliisit vetää järjestään vapailla tukevat kännit, mutta niiden dokaaminen on vain se kerta jossain mökillä tai autotallissa. Nämä muut mainitut kiitää kaupungin keskustan baareissa ka yökerhoissa tappiin saakka 6pöivää viikosta.

Aivan viiltävän terävä analyysi, kiitos tästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimittajat hakkaa kaikki nuo ammattiryhmät kevyesti. Etenkin urheilutoimittajat. Ne kiskoo kaksin käsin viinaa kaikilla kisareissuilla ulkomaille. Olin naimisissa sellaisen kanssa 12 vuotta. Onneks älysin lähteä.

Vierailija
8/9 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toimittajat hakkaa kaikki nuo ammattiryhmät kevyesti. Etenkin urheilutoimittajat. Ne kiskoo kaksin käsin viinaa kaikilla kisareissuilla ulkomaille. Olin naimisissa sellaisen kanssa 12 vuotta. Onneks älysin lähteä.

Tässä on kyllä totuutta. Saattaa olla että voittavat näistä jo mainituista ammattiryhmistä.

Toki kovien kännien ottajat: kapiaiset on vielä jätetty ihan sivuun. Heille myös ääni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa,että missä tahansa ammattikunnassa ryypätään. Ärsyttävää luokittelua vain näille kahdelle ammattikunnalle.

Ravintola-alalla sitä vasta jäädäänkin yhille aina työpäivän jälkeen ja tiedän pieniä firmoja jotka nostaa lasia pienemmästäkin ilosta. Yhteishenkeä nostattaen kun alkaa vkolp....

Kuka tämä haukkuja on ja millä perusteella hän luokittelee korkeasti koulutetut jotenkin massaksi. Toki voi kosteita tilaisuuksia olla,mutta eiköhän tänä päivänä kaikki ota. Jotkut tietävät rajansa. Ei pidä luokitella kaikkia mainosalan ihmisiä deekuiks.

Kosteita firmanjuhlia on myös markettiruokakauppojen pikkujoulut ym..

Miettikää kuinka paljon perseitä nämä meidän kansanedustajat vetää! Nehän saa joululahjaksikin valtion piikkiin Alkosta viinaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi