Lue keskustelun säännöt.
Vietättekö pikkuporvarillisia juhlia lasinkilkutteluineen ja puheineen?
01.05.2008 |
Millaista on elämänne? Kerro tavallisesta arkipäivästäsi. Mikä olet koulutukseltasi? Haluan piehtaroida itsesäälissä näin vapun kunniaksi.
Terv. Suvuton katkera yh
Kommentit (2)
Kaipaan suurta sukua ympärille, perinteikästä elämää, naurua ja laulua jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ole vielä koskaan juhlineet pikkuporvarillisia sukujuhlia :)
Eilen illalla kyllä kilkuteltiin viinilaseja ihan omassa kotona...