Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita n. rv 20 paikalla esikoisen odottajia?
29.01.2009 |
Näkyykö teidän maha jo? Olen nyt tasan rv 20 ja maha on ISO. Huolestuttaa vähän, mistä johtuu. Aivan mahdoton piilottaa mitenkään...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosin itselläni maha on iso siksi että odotan kaksosia!!
Mutta luulen että mahan kasvu on niin yksilöllistä, toisilla se on isompi jo aikaisemmin ja toisilla se ei ole viimeisilläkään kamalan iso.
Joten jos ultrissa on kaikki hyvin niin ole huoleti ja nauti mahastasi:)
rv 20+0