Voisko joku vaihtaa Madonnan konsettiin 3 A-lippua mun kahteen C-lippuun?
Kommentit (26)
ottasin 2 kpl A-katsomon lippua, halavalla menee mutta menköön...
onko täällä joku innokas vaihtamaan mun miestä mut yhtään vastausta ei ole tullut. Mä alan olee valmis vaihtamaan sen myös lakanoihin, olisiko se joka halusi vaihtaa lakanat kiinnostunut?
"vaihtaisko joku 2 a-kuppia kolmeen c-kuppiin?"
Mulla olis kaks C-kuppia. On tosin vähän riippuvat. Käviskös kolmanneks kuukuppi?
Tuo Q-kuppi on varmasti valtava. Voisko siinä keittää hernekeittoa talkooporukalle?
Vaihdossa lähtisi maantienvärinen roikkutukka. Vaihto mieluiten tummaan ja pöyhkeään. En huoli täitä mukaan.
Innokas 1-vuotias saksanpaimen lähtisi vaihdossa vaikkapa ämpäriin. Tai mihin vaan mitä ei tartte ulkoiluttaa. Lakanatkin kelpaa. Tai sitten tuon yhden äijä, kai sitä menisi kaksi paksua äijää samalla keikalla.
kun sisko pitäisi saada mukaan. Voisin maksaa siitä.. hmm... sanotaanko vaikka viisikymppiä.
ap ;)
vaihtas a-lippuja c-lippuihin???????? huutonetistä saa:D on vaan kovat hinnat
A-katsomoon. Maksan satasen, yhteensä. Periaatteessa voisin ottaa C-katsomoonkin, mut niistä en maksa kuin 5e/kpl kun ei sieltä kuulemma edes Madonnaa näe. Kuuntelemaan vois mennä.
Sori toi virhe, mulla kun tää matikka tekee vähän tiukkaa...
omakotitaloon? Tai vaikka meidän lasten rattikelkkaan?
missäpäin teidän omakotitalo on meidän kesämökki on Helsingissä.
Menen vaihtamaan nyt meidän vauvan vaipan.
Seuraavaksi voin vahtaa vaikka lakanat.
ei kukaan niin tyhmä ole.osta lippupisteestä tai huutonetistä.
Mitäs järkevää tähän voi sanoa :D
Olisin kyllä niin kiitollinen!
=D
Vaihtasko joku työpaikkansa mun työttömyyteen?
Olisin kyllä niin kiitollinen!
=D
tuliskos kukaan vaihtamaan mun terveyssiteen ? Ois jo sen aika.
Mulla on tilillä tällä hetkellä 250 euroa, ois kannattava kauppa!
tuliskos kukaan vaihtamaan mun terveyssiteen ? Ois jo sen aika.
vaihdossa annan liput Jari Sillanpään konserttiin Turengin liikuntahallissa 7.3.
;)