Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mielenkiinnolla et mihin kastiin me tulevat röntgenhoitajat sitte kuulutaan?

Vierailija
20.02.2009 |

Omasta mielestä, jos kuitenkin kuvia otetaan ja lekurit sen mukaan diagnooseja tekee.. ollaanko kavereita??

Voi H..... jos tämmöstä jaottelua on henkilökunnan kans.... samaa hoito henkilökuntaa kaikki!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat työkavereita keskenään.

Vierailija
2/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajien kanssa. Niinhän se on kaikilla työpaikoilla, toisilla on paremmat työt ja palkat kuin toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sihteerit, laitoshuoltajat, lastenhoitajat, vartijat jne? Kahvittelevatko varastossa ja bilettävät keskenään?

Vierailija
4/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle ammatinvalintapsykologi aikoinaan suositti röntgenhoitajan ammattia (!), kun olin sanonut että en tykkää auktoriteeteista.



Minä en ole mitään toista ketjua lukenut mutta hlökohtaisesti arvostan kaikkia ammatteja, etenkin niitä joissa autetaan ihmisiä.



Terveisin nykyinen virkamies

Vierailija
5/5 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn ulkopuolella kuulutte lähikapakoista miehiä metsästäviin ns. helppohin naisiin (jos sinkku)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan