Ihan mielenkiinnolla et mihin kastiin me tulevat röntgenhoitajat sitte kuulutaan?
Omasta mielestä, jos kuitenkin kuvia otetaan ja lekurit sen mukaan diagnooseja tekee.. ollaanko kavereita??
Voi H..... jos tämmöstä jaottelua on henkilökunnan kans.... samaa hoito henkilökuntaa kaikki!!!
Kommentit (5)
hoitajien kanssa. Niinhän se on kaikilla työpaikoilla, toisilla on paremmat työt ja palkat kuin toisilla.
sihteerit, laitoshuoltajat, lastenhoitajat, vartijat jne? Kahvittelevatko varastossa ja bilettävät keskenään?
MInulle ammatinvalintapsykologi aikoinaan suositti röntgenhoitajan ammattia (!), kun olin sanonut että en tykkää auktoriteeteista.
Minä en ole mitään toista ketjua lukenut mutta hlökohtaisesti arvostan kaikkia ammatteja, etenkin niitä joissa autetaan ihmisiä.
Terveisin nykyinen virkamies
työn ulkopuolella kuulutte lähikapakoista miehiä metsästäviin ns. helppohin naisiin (jos sinkku)
He ovat työkavereita keskenään.