Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lippupiste PETTI TAAS! Sivut ei toimi vaikka toisin luvattiin!

Vierailija
09.02.2009 |

Lupasivat, että sivut toimii, mutta paskanmarjat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin jopa siihen asti tasan klo 9, että pääsin varaamaan jo lippua, mut sit siihen tuli et pitää rekisteröityä ensin ni sit se jumahti. Voi juma.... että menee hermot!!!

Vierailija
2/2 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järin luotettava toimija tai vakaa järjestelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän