Lue keskustelun säännöt.
Lippupiste PETTI TAAS! Sivut ei toimi vaikka toisin luvattiin!
09.02.2009 |
Lupasivat, että sivut toimii, mutta paskanmarjat.
Kommentit (2)
Ei järin luotettava toimija tai vakaa järjestelmä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pääsin jopa siihen asti tasan klo 9, että pääsin varaamaan jo lippua, mut sit siihen tuli et pitää rekisteröityä ensin ni sit se jumahti. Voi juma.... että menee hermot!!!