Lue keskustelun säännöt.
Mielipiteesi asunnosta
Kommentit (4)
Onpa karsea hinta!!!!
Mitäs mieltä tästä?
Etuovi
176422
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta haluisin et kaikki makkarit on samassa tasossa.
Mitäs mieltä tästä?
Etuovi
176422
[/quote]
Lisäksi mua ärsyttääö suunnattomasti tuo esittelytekstien huonokielisyys. " Yläkerrassa oma kylpyhuone ja 2-makuuhuonetta" - siis mitä kakkosmakuuhuonetta? Ei toi ole suomea.
mutta muutenhan toi on ihan ok, neutraalit värit ja ihan kohtuullinen pohja. Maksaako asunnot noin järjettömästi jo Hakunilassakin?! Meinaan, onko kyllä Kontulan jälkeen yksi niitä kulmia pk-seudulla, johon en muuttaisi ikinä.