Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Vanha kaunokirjoitus B

Vierailija
27.01.2009 |

siis lyö ihan tyhjää, miten 70-luvulla opetettiin kirjoittamaan iso kaunokirjoitus B.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sellainen perus-kiehkura. Sitten ylhäältä alkava lenkki, kuten tekisit isoa P:tä, keskelle pikkulenkki, ja sitten alalenkki joka jää auki kun viimeinen pikkulenkki liittää sen seuraavaan kirjaimeen.

Vierailija
2/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon toiseen "jalkaan" tehdään silmukka. Siis hirmu vaikea selittää sitä!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin iso R mutta se R:n "jalka" teki lenkin ja jatkui seuraavaan kirjaimeen. Löytyy esim. Wordista kun fonttina on CommercialScript.

Vierailija
4/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania :D

Vierailija
5/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku kuten L tuohon aikaan (ylhäältä alavasemmalle suuntautuva viiva, jonka ala osaan "lenkki" ja L:n alaviivan suuntaan jatkuen) Kuitenkin tuo L:n alaviiva kaartuu ylöspäin, kohti alastulevan suorahkon aloitusviivan keskikohtaa, josta R-kirjaimen "ylälenkki" päättyen suoran viivan takana .



b-kirjain kirjoitettiin taas, kuten pikku-l ja sen jälkeen "koukku" ilmassa ja siitä sujuvasti jatkettiin muuta kaunoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi