Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2+ jumissa??

Vierailija
09.02.2009 |

hyvä vaan että on jumissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aukea mulla.

Vierailija
2/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aukes mulla ainakin tuo 2+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa se, että mulla on siellä yksityisviesteissä erään ostajan osoite, joka on maksanut mulle jo perjantaina rattaat. eli pitäs viedä tänään matkahuoltoon, mutta en saa osotetta.:( En nyt aatellu että jumittuis, enkä saa tietoja sieltä. Voi ei. Pääsen seuraavan kerran matkahuoltoon vasta viikon päästä. joten kävispä niin hyvä tsäkä, että turusta emmaljungan rattaat v. 2005 ostanut ihminen näkis tän viestin!

Vierailija
4/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaatuu heti kun yrittää päästä "eteenpäin"...



viimeinen myyntiosion viesti oli joskus 00.02 jätetty.....

Vierailija
5/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökköä. Se ei kans toimi ikinä!

Vierailija
6/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten epäilinkin, täältä saa aina tarvittavan tiedon. Eipä ole ihme, että on jumissa, onkohan taas joku häirikköhyökkäys.

T: HB

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme