Lue keskustelun säännöt.
2+ jumissa??
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mukavaa se, että mulla on siellä yksityisviesteissä erään ostajan osoite, joka on maksanut mulle jo perjantaina rattaat. eli pitäs viedä tänään matkahuoltoon, mutta en saa osotetta.:( En nyt aatellu että jumittuis, enkä saa tietoja sieltä. Voi ei. Pääsen seuraavan kerran matkahuoltoon vasta viikon päästä. joten kävispä niin hyvä tsäkä, että turusta emmaljungan rattaat v. 2005 ostanut ihminen näkis tän viestin!
mutta kaatuu heti kun yrittää päästä "eteenpäin"...
viimeinen myyntiosion viesti oli joskus 00.02 jätetty.....
Aivan kuten epäilinkin, täältä saa aina tarvittavan tiedon. Eipä ole ihme, että on jumissa, onkohan taas joku häirikköhyökkäys.
T: HB
Ei aukea mulla.