Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havitteletteko klisee-elämää? Esim. Okt, kultainen noutaja, kaksi autoa ja lasta jne?

Vierailija
13.09.2025 |

Itse en tajua tuollaista. Koira kahlitsee täysin, eikä voi tehdä töitä niin paljon kuin haluaa. Perhe täytyy olla, mutta ei omakotitalossa. 

Muutenkin jonkun tietyn sapluunan mukaan meneminen kuulostaa, no, juuri kliseeltä. Kuka haluaa elää kliseetä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kahlitsee enemmän kun koira. Lapsia ei voi jättää yksin päiväksi tai yöksi,koiran voi.

Vierailija
2/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kahlitsee enemmän kun koira. Lapsia ei voi jättää yksin päiväksi tai yöksi,koiran voi.

Älä helkkarissa? No lapset kulkevat mukana matkoilla yms. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietoisesti havitellut esim omakotitaloa enkä nuorempana lapsiakaan, mutta nyt meillä on vanha mummonmökki kotina, labradorinnoutaja, kaksi aikuista lasta ja kaksi vanhaa autoa. Ihan mukavaa elämää eikä mitään ökyilyä talon, autojen tai muunkaan kanssa. Ja koiria on ollut ennen nykyistäkin ja koira on todella suuri ilonaihe ja perheenjäsen, ei mikään kahle. 

Vierailija
4/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa en halua, koska en tahdo kävelylle ihan joka ikinen päivä kelissä kuin kelissä. Tykkään kyllä koirista.

Lapsia on kaksi, mutta kolmannen tahtoisin vielä.

Omakotitalosta on vaivaa, mieluummin asun rivarissa. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni asuin puulämmitteisessä omakotitalossa oman tien päässä. Joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
5/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä helkkarissa? No lapset kulkevat mukana matkoilla yms. Ap

No itse kirjoitit,et jos on koira ei vois tehdä töitä niin paljoa kun haluaa. Mulla on lapsia ja voin tehdä niin paljon töitä kun viitsii ja jaksaa. Soitan töistä vaan kotiin, et jäänki tänne vielä pidemmäksi aikaa. Puoliso sanoo ok.

Vierailija
6/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuvittelet, että nuo asiat haluttaisiin siksi, että ne ovat kliseitä. Oikeasti ne ovat käytännön sanelema juttu. Omakotitalo on siksi, että jossain pitää asua, enkä tykkää kuunnella yläkerran naapurin kusemista. Mitä sinä suosittelisit? Telttaako? Kultainen noutaja on kiva ja rauhallinen koira (mulla ei ole, mutta joskus mietin, että olispa tuo oma koira enemmän kuin naapurin kultsu kuin oma itsensä). Kaksi autoa - on pakko päästä töihin ja paikasta toiseen. Ei oikein yhdellä pärjää. Kaksi lasta, koska ikä, raha ja kaikki muu tulivat esteeksi, ettei voinut hankkia enempää.

Kysymyksiä?

Vierailija
7/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä helvettiä?

En tietenkään.

Vierailija
8/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljä lasta, jotka jo aikuisia. Eronnut lasten isästä ja seurustelen ihanan miehen kanssa viidettä vuotta, ei asuta yhdessä. Mulla unelmieni okt, jolla ikää 130-vuotta, pistetty vuokralle hyvään hintaan. Pääomatuloja, en käy töissä, vaan kierrän Eurooppaa kolmen koiran kanssa. Myin kesämökkini pois, koska inhosin sitä. Nyt elän, kuten haluan. 

Vihasin elämääni lasten isän kanssa, oli juuri otsikon mukaista. Oltiin yhdessä 27 vuotta, kunnes kyllästyin. 

N53

Vierailija
9/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En havittele kun on jo. Lisäksi mökki Rukalla ja Osake Kalajoella. 

Vierailija
10/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurtta erämaahan kauaksi suorittavasta kansasta.

Vierailija
11/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
12/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puoliso ja viisi lasta ja iso omakotitalo. Kaksi autoa mutta ei mitään hienoja ja kalliita. Ei ole koiraa mutta yksi kani meillä on. Tämmöstä ihan tavallista elämää, ei mitään kliseen tavoittelua mielestäni. 

Vierailija
13/13 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen olisi painajainen josta ei herää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi