Lue keskustelun säännöt.
Luuletko että osa kadonneista elää pitkiä aikoja vangittuna ja seksiorjina tms?
28.04.2008 |
Luuletko että vain pieni osa tapauksista tulee ilmi? Vai onko sellainen vain todella harvinaista ja kadonneet on kadonneet muulla tavalla esim. itsari?
Kommentit (3)
katoamisen ja tapaturmaisen kuoleman kohdalla on kyse tyrmäystipoista?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta varmasti on vankitapauksia jotka ei tule koskaan ilmi
eihän tämäkään olisi tullut ilmi jollei ukko olisi heltynyt viemään lasta sairaalaan
jos olisi antanut kuolla ja hävittänyt ruumiin niin kukaan ei olisi tiennyt mitään
Esim. varmasti laitapuolen kulkijoita (prostituoituja jne) katoaa tällä tavoin. Samoin uskon, että uskonnolliset lahkot saattavat hävittää jäseniään jemmoihin.