Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välttäkää Granit -liikettä Forumissa!

Joo
25.06.2020 |

Palautettiin tuotteet täysin käyttämättömänä liikkeeseen, mutta kortille johon maksun piti palautua, ei kuitenkaan ikinä tullut rahoja takaisin. Tämän jälkeen liike vaati tiliotteita todisteena siitä, että summa ei ole tullut takaisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä edes käy? Järjettömän ylihintainen, kaikki tuotteet saa muualta kolme kertaa halvemmalla.

Vierailija
2/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika liikkeessä välttämättä ole. Kai kuitenkin antoivat kuitin, että on palautettu? Itsellä käynyt sama parikin kertaa, tosin muiden firmojen kanssa. Kerran Hemtexillä meni 2 krt ja pankin kautta hoidettiin ja Gigantilta viipyi maksuhyvitys, mutta hoitui Nets Oy:n oikaisupyynnöllä. Vika siis maksupalvelussa tai kortissa. Ja tosiaan liitteeksi on tarvinnut tiliotetta. Muutenhan kuka vain voisi vaan väittää ettei saanut rahoja vaikka oisikin saanut.

Itse aina saanut kyseisestä liikkeestä hyvää palvelua. Ikävää jos käynyt moinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mites muuten todistat kuin tiliotteella, ettet ole saanut sitä palautusta?

Te ette tiedä, kuinka paljon tollaisissa yritetään huijata.

Vierailija
4/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, mites muuten todistat kuin tiliotteella, ettet ole saanut sitä palautusta?

Te ette tiedä, kuinka paljon tollaisissa yritetään huijata.

No kyllä hyvän asiakaspalvelun nimissä pitää saada rahat kassasta niin, että menee vain sinne tiskille sanomaan, että ei ole saanut palautusta. Eiku....

Vierailija
5/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike voisi todistaa omalla tositteellaan, että maksu lähtenyt heiltä. Sitten vaan luottokorttiyhtiöön yhteyttä jos palautusta ei näy.

Vierailija
6/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä yritysten julkiset mustamaalaamiset ei pidä koskaan paikkaansa.  ja SANOMA paskayrityksenä sallii nämä maalitukset 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti liikkeiden varotoimenpiteitä. Ne vain kertovat siitä että kusettajia on liikkeellä. Ei ole täyspäistä odottaa että astuu randomina ihmisenä jonnekin ja kaikki lukee heti ajatukset ja on että ooh nyt tuli luotettava ihminen paikalle.

Vierailija
8/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä edes käy? Järjettömän ylihintainen, kaikki tuotteet saa muualta kolme kertaa halvemmalla.

Kävin just ostamassa klipsilampun, joita ei ole muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike voisi todistaa omalla tositteellaan, että maksu lähtenyt heiltä. Sitten vaan luottokorttiyhtiöön yhteyttä jos palautusta ei näy.

Tämä. Siitä kortinlukulaitteesta voi printata tulosteen, jossa näkyy päivän tapahtumat, maksut jotka ei menneet läpi ja rahanpalautukset. On myymälän tehtävä olla yhteydessä maksuliikennettä hoitavaan firmaan, jos maksut suuntaan tai toiseen ei heiltä mene läpi. Voi olla tietoliikenteessä häikkää.

Vierailija
10/10 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liike voisi todistaa omalla tositteellaan, että maksu lähtenyt heiltä. Sitten vaan luottokorttiyhtiöön yhteyttä jos palautusta ei näy.

Tämä. Siitä kortinlukulaitteesta voi printata tulosteen, jossa näkyy päivän tapahtumat, maksut jotka ei menneet läpi ja rahanpalautukset. On myymälän tehtävä olla yhteydessä maksuliikennettä hoitavaan firmaan, jos maksut suuntaan tai toiseen ei heiltä mene läpi. Voi olla tietoliikenteessä häikkää.

No eikä ole myymälän tehtävä. Myymälällä on satoja asiakkaita joiden asioita pyöritellä. Sillä asiakkaalla on sata kauppaa joiden kanssa tapella kuiteista?