Oh my! Just näin Voice of fin. Ikenna Ikegwuonu
huh miten hyvä ääni!! Ja hyvännäköinen kundi! En voi uskoa että on vain 23v, veikkasin 28-30v. I-ha-na kelpais mulle :)
Kommentit (99)
Mä olenki pitäny Ikeä sylissä,kun on ollu vielä pieni vauva.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:57"]
Huh huh.... Silkkiä ja samettia - ihan tavallinen mulatti se oli. Jos tollasta haluat niin niitä on Helsingin steissi pullollaan. Löytyy myös arabeja ja muita kriminaaleja jos kiinnostaa.
[/quote]
Heh. Kylläpä oli tasokas kommentti. Ensinnäkin: Ikenna ei ole mulatti, vaan hänen kummatkin vanhempansa ovat syntyneet Nigeriassa. Tuohon "kaikki arabit ovat kriminaaleja" -vihjailuun ei liene edes tarpeellista vastata. Todella säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:57"]
Huh huh.... Silkkiä ja samettia - ihan tavallinen mulatti se oli. Jos tollasta haluat niin niitä on Helsingin steissi pullollaan. Löytyy myös arabeja ja muita kriminaaleja jos kiinnostaa.
[/quote]
Heh. Kylläpä oli tasokas kommentti. Ensinnäkin: Ikenna ei ole mulatti, vaan hänen kummatkin vanhempansa ovat syntyneet Nigeriassa. Tuohon "kaikki arabit ovat kriminaaleja" -vihjailuun ei liene edes tarpeellista vastata. Todella säälittävää.
[/quote]Myös nikeriäläinen voi olla mulatti. Britit närt raiskasivat siellä aika paljon aikanaan.
Joku lukihäiriöinen kantisko täällä käy länkyttämässä vaiko joku kateellinen ääliömamu? Voi voi, hyvin on kotouduttu, jos osaa jo kadehtiakin kuin kantis :D
Ike osaa laulaa, näyttää upealta ja jaliskin kaiketi sujuu. Niele harmis, kasva aikuiseksi ja opettele oikea suomen kieli!
Hello!,en ken die afrykansku Lekenna
Goeie môre, wat is Lekenna en waar en in watter taal sing
Löyty afrikasta 1.......... mene hakemaan
Hei hän on maahanmuuttaja Nigeriasta
miten näyttää komea vaalea tai tumma kaveri
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 22:47"]
Hei hän on maahanmuuttaja Nigeriasta
[/quote]
Tota noin...Hänen vanhempansa ovat muuttaneet Suomeen Nigeriasta 70-luvulla, joten Ike ei todellakaan ole maahanmuuttaja. Hänen vanhempansa ovat asuneet täällä kauemmin kuin Nigeriassa ja jopa kauemmin kuin minä, joka olen täällä syntynyt yli 30 v sitten. Voisitte jo lopettaa tuon jankkaamisen. Ike on suomalainen.
mutta mun mielestä ulkonäkö ihanampi kuin ääni. Mut, mut...
kuka se blondi nainen ja mulatti poika siellä takahuoneessa Axl Smithin kanssa oli?? Onko tää söpöläinen Nigeriasta?
ap
et kuka se blondi oli, toivottavasti serkun vaimo tai jotain
Jeesuskaan ei tykkää toisten hyihyttelystä.