Lue keskustelun säännöt.
PINOON- mista ns. vauhkoonnut taalla palstalla...
06.02.2009 |
...ja on vain pakko kirjoittaa/vastata vaikka epailetkin etta on provo?
itse pidan tiukkaa seulaa,koska kaikkihan sen tietaa etta taalla on paljon provoja
ja ihmisia ketka haluaa arsyttaa.
katsoin vaan asken etta yhdessa jutussa on yli 200 vastausta... niin millaan ei riita
aika etta olisi talla palstalla tuntitolkulla joka paiva,vaikka tekisi mieli seurata enemman kirjoituksia,holmojakin...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla