Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
WHO: Koronapandemian kesto 4-5 vuotta
Kommentit (2)
Ei mitenkään yllättävää, kun on kuitenkin lähes jokaiseen maailman kolkkaan levinnyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No seuranamme on jo aikaisemmista pandemioista ja epidemioista tuttuja viruksia, kuten sars, lintuinfluenssa, sikaflunssa ja denguekuume. Samaan joukkoon liittynee myös korona. Riehunee aikansa rajummin ja lieventynee sitten, mitä nyt joskus jossain päin maailmaa pulpahtelee silloin tällöin esiin, samalla tavalla kuin nuo vanhemmatkin virukset. Joukkoon voitanee lukea vielä kausi-influenssaa aiheuttavat A- ja B-virukset, jotka nekin osaavat tappaa.