Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä palstan alanuolituksia.

Auringoksi
12.05.2020 |

Jos sanon vaikka että tänään paistoi aurinko, mikä on totta, niin ihmiset painavat alanuolta. Minun mielestä se on narsismia jota ollaan ruokittu psykopatialla. Ei totuutta voi alanuolittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆

Vierailija
22/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.

Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.

Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.

Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alanuolitan jos en tykkää kommentista esim. kiroilu tms.

tai että olen eri mieltä.

Kiroilijoita alanuolitan melkein poikkeuksetta vaikka ne muuten kirjoittaiskin ihan asiaa.

Sama homma. Kiroilu ja ilkeys vie kommentilta uskottavuuden.

Vierailija
24/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆

En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝

Vierailija
25/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆

Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.

Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.

Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.

Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.

En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝

Vierailija
26/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.

Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.

Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.

Minusta ei tunnu siltä että keskustelut ovat vastavuoroisia. Muuten olen samaa mieltä.

Vierailija
28/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Moni tahallaan dissaa. Vaikka osa olisikin eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Moni tahallaan dissaa. Vaikka osa olisikin eri mieltä.

Nostit 6 vuotta vanhan ketjun. Sulla taitaa ottaa aika koville nuo alanuolet.

Vierailija
30/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Moni tahallaan dissaa. Vaikka osa olisikin eri mieltä.

Nostit 6 vuotta vanhan ketjun. Sulla taitaa ottaa aika koville nuo alanuolet.

Ei ole tunteita, vastasin vain aloitukseen. Pystytkö koskaan ylänuolittamaan ja onko sormi juuttunut alanuoleen? Entä jos ei laita nuolta ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan laita mitään nuolia. Ihan turhaa. Jotkut kai on niiden takia täällä.

Vierailija
32/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuolten ongelma on myös se, ettei niiden tarkoitus välttämättä avaudu, ellei miinustaja kerro ajatuksistaan enemmän. Jos esimerkiksi joku kertoo saaneensa kaupassa huonoa palvelua, niin osoitetaanko alapeukkua tökerölle myyjälle vai asiasta tuohtuneelle asiakkaalle? Jostain ollaan selvästi eri mieltä, mutta mistä ja mikä on miinustajan oma mielipide?

Sama koskee ylänuolia. Mielipiteestä ei voi tietää tarkemmin koska se ok vain nuoli. Ei sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆

En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝

Sama porukka saattaa ottaa ylänuolen omaksi ansiokseen. 

Vierailija
34/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolitan huvikseni.