En ymmärrä palstan alanuolituksia.
Jos sanon vaikka että tänään paistoi aurinko, mikä on totta, niin ihmiset painavat alanuolta. Minun mielestä se on narsismia jota ollaan ruokittu psykopatialla. Ei totuutta voi alanuolittaa.
Kommentit (27)
Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.
Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.
Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.
Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Mä alanuolitan jos en tykkää kommentista esim. kiroilu tms.
tai että olen eri mieltä.
Kiroilijoita alanuolitan melkein poikkeuksetta vaikka ne muuten kirjoittaiskin ihan asiaa.
Sama homma. Kiroilu ja ilkeys vie kommentilta uskottavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆
En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆
Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.
Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.
Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.
Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝
Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.
Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.
Vierailija kirjoitti:
Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.
Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.
Minusta ei tunnu siltä että keskustelut ovat vastavuoroisia. Muuten olen samaa mieltä.