Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä palstan alanuolituksia.

Auringoksi
12.05.2020 |

Jos sanon vaikka että tänään paistoi aurinko, mikä on totta, niin ihmiset painavat alanuolta. Minun mielestä se on narsismia jota ollaan ruokittu psykopatialla. Ei totuutta voi alanuolittaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆

Vierailija
22/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.

Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.

Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.

Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alanuolitan jos en tykkää kommentista esim. kiroilu tms.

tai että olen eri mieltä.

Kiroilijoita alanuolitan melkein poikkeuksetta vaikka ne muuten kirjoittaiskin ihan asiaa.

Sama homma. Kiroilu ja ilkeys vie kommentilta uskottavuuden.

Vierailija
24/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆

En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝

Vierailija
25/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.

Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.

Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.

Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.

En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝

Vierailija
26/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.

Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.

Vierailija
27/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.

Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.

Minusta ei tunnu siltä että keskustelut ovat vastavuoroisia. Muuten olen samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme