Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä palstan alanuolituksia.

Auringoksi
12.05.2020 |

Jos sanon vaikka että tänään paistoi aurinko, mikä on totta, niin ihmiset painavat alanuolta. Minun mielestä se on narsismia jota ollaan ruokittu psykopatialla. Ei totuutta voi alanuolittaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun paikkakunnallasi paistaa, minun paikkakunnallani voi hyvinkin sataa. Mikä siis on "totuus"?

Vierailija
2/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat säännöt nuolitukseen. Minä en laita alanuolta, jos olen eri mieltä. Laitan alanuolta, jos kommentti on asiaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Vahingossa ripuloin eteisen lattialle ja liukastuin läjään siirtyessäni vessaan. Mitä teen?

Vierailija
4/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllit alanuolittaa kaikkea. Tätäkin.

Vierailija
5/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolten ongelma on myös se, ettei niiden tarkoitus välttämättä avaudu, ellei miinustaja kerro ajatuksistaan enemmän. Jos esimerkiksi joku kertoo saaneensa kaupassa huonoa palvelua, niin osoitetaanko alapeukkua tökerölle myyjälle vai asiasta tuohtuneelle asiakkaalle? Jostain ollaan selvästi eri mieltä, mutta mistä ja mikä on miinustajan oma mielipide?

Vierailija
6/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun paikkakunnallasi paistaa, minun paikkakunnallani voi hyvinkin sataa. Mikä siis on "totuus"?

Tämä oli ensimmäinen nipotus jonka realisoin ennen aloitukseni lähettämistä.

Se että pidän teitä selkärankaisina ihmisenä tarkoittaa sitä että en tee mitään selvennystä aloitukseen tästä mistä realisoin asiaa koska pidän teitä ihmisinä mutta teidän idiooteilla alanuolituksilla te teette vain itsestänne muukalaisiksi mädällä mielipiteellä.

Vierailija
7/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kyrp*i faktan alanuolitus ja olenkin ottanut tavakseni kysyä miksi faktaa alanuolitetaan. Senkin kyseleminen ärsyttää joitain palstalaisia, joten saanpahan ainakin vahingon kiertämään.

Vierailija
8/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat elää noista nuolista. Jos ne jäävät väittelyssä häviölle, niin alanuolet laulavat.

Hankala uskoa että kukaan jää sinulle häviölle väittelyssä.

Vierailija
9/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä alanuolittanut faktoja (vaikka nekin voi perimmiltään monesti olla kiistanalaisia) koska ovat täysin off-topic.

Vierailija
10/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alanuoletan periaatteesta ministerien tytöttelyä ja muuta naisvihaista pasoa.

Vierailija
11/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On idioottia alanuolittaa siitä että kuningatar on kadottanut ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen koska se on totta. Ei ole leikin asia. Tästä riidellään ellei ihmiskunnan äänestystä tehdä! Se ei ole leikin asia että kuningatar polttaa kaliforniaa eli niiden maata jota kuningatar epäilee avaimen kadottamisesta tai se että nämä meksikolaiset ovat kuningattareen maalle australiaan levittänyt maastopaloja tämä coronavirus mukaan lukien hässäkässä. Alanuolittaminen on idioottia.

Vierailija
12/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus täällähän on niin anonyymi, että harvoin kukaan uskaltaa  paljastaa edes sen paikkakuntansa nimeä , mistä päin kirjoittaa... 

Vierailija
13/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus täällähän on niin anonyymi, että harvoin kukaan uskaltaa  paljastaa edes sen paikkakuntansa nimeä , mistä päin kirjoittaa... 

De Facto.

Vierailija
14/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännää, miten tai kuinka nuolista suuntaan tai toiseen kokee erialsia tunteita. Vaikka olen melko hyvä lukemaan ja ymmärtämään lukemani ja auttavasti kirjoittava, niin ilman "nuolipalautteitden" näkemistä täällä "kommunikointi" olisi ihan erilaista. - Olkoonkin, että aikaa sitten huomasin, että nuolien saaminen suuntaa tai toiseen ei välttämättä kerro yhtään mitään. Toisille riittää alanuolen antamiseen satunnainen kirjoitusvirhe, mahd. eriyisesti yhdyssaanoissa. - Joillekin riittää tykkäämiseen (nuoli ylös) se, että osoittaa inhoavansa, jotain juuri nyt kuuluu inhota ja olla tykkäämättä.     

Vierailija
15/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku armeija sairaita psykopaattifeministejä alanuolittamassa ja poistattamassa kaikki kommentit, jotka ei just ole niin kuin feministilauma itse ajattelee.

M/40

Vierailija
16/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita nuolia tulee paineltua ihan vahingossakin, kun sivu lataa nykien.

Vierailija
17/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi korjata painamalla yläpeukkua.

Vierailija
18/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että puhut mistään yksittäistapauksesta.

Vierailija
19/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alanuoletan (heh), jos juttu on tylsä, turha, itsestään selvä, erittäin huonosti kirjoitettu, siinä nimitellään ja puhutaan toisista törkeästi, se on provo/trolli tai jos olen eri mieltä. Myös jos kyse on asiaan kuulumattomasta jankkaamisesta, laitan alapeukun. Samoin aina niille, jotka kyselevät, miksi saivat alapeukkuja. Se on jotain todella säälittävää. Mitä väliä?

Vierailija
20/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alanuolitan jos en tykkää kommentista esim. kiroilu tms.

tai että olen eri mieltä.

Kiroilijoita alanuolitan melkein poikkeuksetta vaikka ne muuten kirjoittaiskin ihan asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän