Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein käyt ihotautilääkärillä tarkastuttamassa luomet ym?
04.05.2020 |
Itse olen huomannut hiuspohjassa muutoksia. Ihmeellisiä laikkuja ja ohimossa myös. Ajattelin, että olisi hyvä käydä näyttämässä niitä jollekin ja työkaveri sanoi, että hän käy pari kertaa vuodessa yksityisellä ihotautilääkärillä, joka tutkii hänen koko kropan. Kuinkä yleistä tämä on? Itselle ei ole aikaisemmin tullut mieleen mennä ihotautilääkärille.
Kommentit (3)
Terkkarissa olen näyttänyt ja on myös poistettu. Käy terkkarissa, voi olla Psoriasis tai jokin muu laikkuilu. Minulla on ohimoilla hiuspohjassa rasvaluomia. Ei hätiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ikinä. Enkä tiedä muitakaan jotka kävisivät.
Kerran kymmenessä vuodessa olen käynyt poistattamassa omituisimman näköiset luomet.
Meillä on suvussa noita melko reippaalla kädellä kaikilla.