Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö lapsen kaverin synttäreille jos...

Vierailija
16.02.2009 |

synttärit järjestetttäisin uimahallissa ja lapsesi ei osaisi uida yhtään ?

Vanhemmat ei olisi mukana synttäreillä, ainoastaan synttärisankarin äiti.

Muut käsittääkseni osaa uida hyvin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun uimataidoton edes haluaisi sellaisille synttäreille, joten sinänsä ei olisi ongelma.



Minkäikäisen synttärit kyseessä?

Vierailija
2/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit mennä mukaan tai jutella etukäteen synttärisankarin äidin kanssa asiasta. Jos oma lapsesi menisi mukaan vaan ei uinti osuuteen. On se varmaan kuitenkin tosi noloa lapselle että muut osaavat uida, mutta häntä ei ole vielä opetettu uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi yhdessä riehaantua, kilpailla yms. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Lapsi voi yrittää esittää osaavampaa ja hänelle käy huonosti.



Jos et itse pääse valvomaan touhua niin ehdoton ei.

Vierailija
4/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei lapsen kaveri olisi sellainen jota näkee nykyään tosi harvoin ja olivat hyviä ystäviä ennen kuin muutti pois.

Ovat jo kouluikäisiä.

Lapseni ei kyllä haluakkaan lähteä, koska pelkää muutenkin vettä. Ei ole edes autoa millä viedä ja aika pitkä kävelymatka ja sekään ei houkuttele.

Joten en taida pakottaa synttäreille.

Vierailija
5/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tällaiset uimahallisynttärit yleisiäkin? En ole koskaan aiemmin kuullut.

Vierailija
6/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoa millä viedä ja aika pitkä kävelymatka ja sekään ei houkuttele.

Joten en taida pakottaa synttäreille.

Minun mielestäni vaikka kutusu tuleekin, sinne ei ole pakko mennä. Miksi ihmeessä pitäisi synntäreille pakottaa, jos ei halua mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nämä synttärit ovat yleistyneet; meilläkin kaikki kolme lasta ovat olleet tälläisillä kutsuilla. Lapset ovat olleet tuolloin 1- ja 3-luokkalaisia. Mielestäni lapset ovat aina tykäneet. Uimataito on erittäin tärkeä.



Laitoimme yhden lapsistamme juuri vesipelon takia uimakouluun, hän tykästyi harrastukseen ja on jatkanut nyt sitä jo kolme vuotta. (aloitti 5 veenä)



Mutta ekaan kysymykseen; En koskaan pakota lastani SYNTYMÄPÄIVILLE!

Vierailija
8/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimakouluun ja heti, uiminen on perustaito joka pitää kaikkien hallita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riippuu siitä monta aikuista on paiklalla ja monta (uimataidotonta)lasta

Vierailija
10/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei lapsen kaveri olisi sellainen jota näkee nykyään tosi harvoin ja olivat hyviä ystäviä ennen kuin muutti pois.

Ovat jo kouluikäisiä.

Lapseni ei kyllä haluakkaan lähteä, koska pelkää muutenkin vettä. Ei ole edes autoa millä viedä ja aika pitkä kävelymatka ja sekään ei houkuttele.

Joten en taida pakottaa synttäreille.