Lue keskustelun säännöt.
Mulla on krapula! Auttakaa! Kaikki vinkit parannukseen olis nyt tarpeen.
24.04.2008 |
Burana on otettu, suihkussa on käyty, vitamiinit otettu, kebab tilattu
Kommentit (2)
Oon lomalla ja eilen tein pihahommia ja tuli siinä sitten otettua sidukkaa. Eka kerta tän vuoden puolella, et ei varmaan oo pelkoa alkoholisoitumisesta..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lopeta dokaaminen, krapula johtuu viinan puutteesta eli kehosi janoaa lisää alkoholia ja lisäää ja lisää ja lisää