Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pistetääs taas kiitosketju pystyyn!
18.03.2008 |
Minä kiitän sitä ystävällistä henkilöä joka oli löytänyt lapsen hukkaaman repun ja toimittanut sen löytötavaratoimistoon. Lisäksi kiitän meidän kaupan kassaa, joka jaksaa olla aina mukava (Siwa, Kuopio)!
Kommentit (3)
Ilman teitä sairaalassa ei kai olisi ketään töissä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitän miestäni viikonlopun hyvistä panoista ;)
Alue: Aihe vapaa
joka maksoi loput junalipustamme,kun ei ollutkaan tarpeeksi rahaa mukana...