Lue keskustelun säännöt.
Häiritseekö sinua jos vanhempasi eivät ymmärrä / hyväksy joitan elämänvalintojasi?
25.03.2008 |
Minulla on mielestäni hyvä itsetunto, mutta silti pakko myöntää että jollain tasolla ärsyttää että isäni mielestä olen tyhjäntoimittaja kun hoidan 1,5 v tyttöäni kotona.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen jo aikuinen ja teen omat valinnat. Sellanen jatkuva neuvominen ärsyttävää