Lue keskustelun säännöt.
Mistä johtuu, että eräs tuttava (mies) on aina puolellani asioissa?
08.03.2008 |
esim. jos joku on kritisoinut minua, näkee syyn vain siinä kritisoijassa ja vaikka heitän itsestäni vitsiä (pilkkaan itseäni) ei naura, vaan toteaa ettet ole jne
Kommentit (7)
Vierailija:
Vaikka suurempi todennäköisyys on, että mies yksinkertaisesti säälii sinun kaltaistasi raukkaparkaa. Ei varmasti aio elämäänsä sinuun pilata.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Vaikka suurempi todennäköisyys on, että mies yksinkertaisesti säälii sinun kaltaistasi raukkaparkaa. Ei varmasti aio elämäänsä sinuun pilata.
jos se onkin vain hiivaa? käytätäkö pikkuhousunsuojia? voisitko olla allerginen niille?
Vierailija:
jos se onkin vain hiivaa? käytätäkö pikkuhousunsuojia? voisitko olla allerginen niille?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka suurempi todennäköisyys on, että mies yksinkertaisesti säälii sinun kaltaistasi raukkaparkaa. Ei varmasti aio elämäänsä sinuun pilata.