Lue keskustelun säännöt.
Voi kauhistus! Ostin KIRJAHYLLYN,olenko nyt automaattisesti juntti?
01.03.2008 |
Laitoin sinne vähän kalliita laseja ja kirjoja. Telkkaria meillä ei ole joten tv-tasoa koristaa iso ruukkukasvi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap