Lue keskustelun säännöt.
Miksi Vanhasta ei vaadita pois pääministerin virasta?
Kommentit (3)
kunhan pitää turvallisuusasiat mielessään, eli huolehtii, että naiset ovat luotettavia. Ehkä Vanhanen ottaa opikseen. Ei kai seurustelu ole hyväksikäyttöä, vaikkei johdakaan avioliittoon. Kyllä jokaisella naisellakin on omasta käytöksestään vastuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pääministerin pitää elää selibaatissa. Ettäs tiedätte.
Viittaan Ruususeen ja Forsiukseen.