Lue keskustelun säännöt.
Edukas?! Mikä ihmeen edukas?! Se on EDULLINEN!
23.03.2008 |
Ärsyttävä sanonta grrr...
Ja toinen on " tavan" ...?? TAVALLINEN!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuntuu kuin tökittäis nauloja kynsien alle kun joku käyttää noita sanoja.