Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Punatäplähilse
15.03.2008 |
Tyttärelläni (9 v.) on ollut parin viikon ajan punaisia näppylöitä kehossa. Alkoivat kaulalta ja levisivät rintaan, vatsaan ja raajoihinkin. Näpyt muistuttavat vesirokkonäppyjä, mutta eivät juurikaan kutia. Käytin lasta terveyskeskuksessa, jossa lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä on punatäplähilse! Hoitoa niihin ei ole ja näpyt katoavat kuulemma itsestään 2-4 viikon kuluessa. Kokemuksia?
Kommentit (2)
Se alkoi kaulalta ja levisi rintakehään, mutta ei muualle. Kuvio muistutti joulukuusta. Ihottuma kesti nelisen viikkoa ja hävisi itsekseen. Muistaakseni jotain kortisonivoidetta lääkäri siihen määräsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
toi...