Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on vitsat väännetty.

Vierailija
15.03.2008 |

12 vitsaa tehty. 3v. teki ihan itse omat vitsansa, 6 kappaletta. Pikkusiskoa piti äidin auttaa, siis tehdä ne kokonaan. Meidän ipanat ei mene virpomaan tuntemattomille, vain kummit ja lähisuku.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin avustuksella valmistui koulussa tehtyjen lisäksi muutama, nyt yhdeksän kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi