Lue keskustelun säännöt.
No nyt on vitsat väännetty.
15.03.2008 |
12 vitsaa tehty. 3v. teki ihan itse omat vitsansa, 6 kappaletta. Pikkusiskoa piti äidin auttaa, siis tehdä ne kokonaan. Meidän ipanat ei mene virpomaan tuntemattomille, vain kummit ja lähisuku.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äidin avustuksella valmistui koulussa tehtyjen lisäksi muutama, nyt yhdeksän kasassa.