Lue keskustelun säännöt.
Kun ihmiset leikkivät Jumalaa
01.03.2008 |
vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=110&m=10761851&p=1&tmode=1&smode=1
Lukekaapa erityisesti nimimerkki uws:in viestit, voiko olla enää typerämpää ja ylimielisempää ihmistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla